כחצי שנה לאחר הגשת כתב האישום שלו, הגיב הבוקר (ג') אלירן מלול לראשונה לאישום החמור שהוגש נגדו - רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו מיכל סלה ז"ל. בתוך כך, נחשפו ממצאים מנתיחת הגופה, מהם עולה כי בנוסף ל-11 הדקירות, מלול גם חנק את מיכל סלע, באחד משלבי המאבק בניהם.
2 צפייה בגלריה
אלירן מלול
אלירן מלול
אלירן מלול
(צילום: יואב דודקביץ')
סנגוריו של מלול הודיעו לבית המשפט המחוזי על כפירה כללית בכתב האישום. עוד הודיעו כי בשבועיים הקרובים יגישו לבית המשפט מענה מפורט לכתב האישום. מלול עצמו לא נכח בדיון, אלא השתתף בדיון באמצעות ויעוד מבית המעצר, בדומה לנאשמים אחרים בתקופה זו.
2 צפייה בגלריה
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
(צילום: מתוך עמודי הפייסבוק)
בהמשך הדיון, התייחסו סנגוריו של מלול לשני סרטי התוכנית 'עובדה' שעסקו בשבועות האחרונים ברצח מיכל סלה. "עדי התביעה בתיק זה מתראיינים לסרטים, ראש צוות חקירה מתראיין וזה דבר שלא יעשה", ציין סנגורו של מלול. "אני לא יודע אם בית המשפט ראה את הסרט הזה. נאמרו דברים שלא היו אמורים להיאמר".
משפחתה של מיכל ציינה כי בחודשים האחרונים מאז הרצח הם מצפים לשמוע את גרסתו של מלול לאירועי אותו לילה קשה, וכי כל דחייה בקבלת גרסתו מעמיקה את סבלה של המשפחה.
עוה"ד מיכאל עירוני ועידן גמליאלי שמייצגים מטעם הסניגוריה הציבורית את לירן מלול: "אנו נמצאים בשלבים הראשונים של ההליך המשפטי. אלירן כפר באישומים ובהמשך נגיב לאישומים. מצער מאוד ששוב אנו נתקלים במקרה שעדי תביעה מתראיינים לכלי התקשורת עוד לפני שהעידו בבית המשפט ובכך פוגעים בתקינות ההליך, ובזכותו של הנאשם להליך הוגן. בית המשפט קיבל את טענתנו והורה לתביעה לבחון את המקרה".

"סומכים על מערכת המשפט, ומקווים שהרוצח לא יראה אור יום לעולם"

משפחת סלה בתגובה לתגובתו של אלירן מלול: "כאב המשפחה מהרצח של מיכל לא חדל מרגע שהלב שלה נדם. אלו רגעים מאוד קשים למשפחה. הניסיון לצמצם את מיכל, הגילויים החדשים על מה שהיא עברה באותו לילה נורא. התחושה היא שהאלימות ממשיכה גם בהליך המשפטי. בלתי נתפסת העובדה שבמשך שמונה חודשים הרוצח מסרב בקור רוח מצמרר ובעקשנות מקפיאת דם לתת גרסה למה שקרה בלילה ההוא".
אחותה של מיכל, לילי בן עמי אמרה: "מיכל לא יכולה להשמיע קול. מיכל לא יכולה להציג את הגרסה שלה למה שאירע באותו לילה נורא. אנחנו נמשיך להשמיע את קולה ואת קולן של נשים אחרות החיות בצל האלימות. אנחנו סומכים את ידנו על מערכת המשפט, שתעשה צדק עם מיכל ועם המשפחה ושהרוצח האכזרי אלירן מלול לא יראה אור יום לעולם".
פורסם לראשונה: 10:16, 26.05.20