חבר המועצה אריה קינג ('מאוחדים') פתח היום במתקפה חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל כוונתו להביא את תכנית טרמאפ לאישור הממשלה.
2 צפייה בגלריה
נתניהו וקינג
נתניהו וקינג
נתניהו וקינג
(צילום: אלכס קולומויסקי ורפי קוץ)
תחילה העלה ציוץ חריף שבו האשים את נתניהו כמי שיביא למסירת שטחים השתמש בביטוי הרגיש "הפתרון הסופי". 
"הוא מסר את חברון, אבו דיס, גוש קטיף. הקפיא את הבנייה ליהודים בירושלים. כעת מציג נתניהו את הפתרון הסופי", רשם קינג, שזמן קצר לאחר מכן מחק את הציוץ. 
2 צפייה בגלריה
הפוסט שפרסם אריה קינג בעמוד הטוויטר שלו
הפוסט שפרסם אריה קינג בעמוד הטוויטר שלו
הפוסט שפרסם אריה קינג בעמוד הטוויטר שלו
(צילום: מתוך הטוויטר)
בשיחה עם מיינט ירושלים הסביר קינג את פשר הדברים. "אין לאף אדם רשות או לגיטימציה למסור לאויב חלקים מארץ ישראל" אמר, "נתניהו, שכבר חטא בעבר ומסר חלקים מארץ ישראל לאויבינו כגון חברון, גוש קטיף, אבו דיס ולמרות שהקפיא את הבניה ליהודים במזרח ירושלים וסחר בירושלים, ממותג כימני על מנת להיבחר. וגם זאת ללא כל הישג לעם היהודי והוא ממשיך למרות כל זאת לממש את מדיניות מפלגות מפ"ם ורץ משנות ה-80. אישור תכנית טרמפ שכוללת הקמת מדינה מוסלמית במרחק יריקה מירושלים, היא יריקה בפרצופו של רוב העם שבחר בבחירות האחרונות במפלגות ימין".
כזכור, מאז כינון הממשלה בשבוע שעבר הצהיר נתניהו כי יביא את תכנית הסיפוח לאישורה כבר ביולי הקרוב.  הדבר הביא לביטול ההסכמים עם הרשות הפלסטינית ולגינוי מצד ראשיה.
מטעמו של סגן ראש העירייה, אלישע פלג (הליכוד) נמסר בתגובה: "אין זה תפקידו של חבר מועצה להתעסק בנושאים פוליטיים כגון ריבונות וסיפוח. אני עצמי אינני מעוניין לעסוק בנושאים אלו, נבחרתי על מנת לקדם את צרכי תושבי ירושלים, את הפוליטיקה צריך להשאיר לחברי הכנסת".