המערכת החורפית ממשיכה ומגיעה לשיאה, עם ירידה משמעותית בטמפרטורות, גשמים, ואפשרות לשלג באוויר, שיירד בפסגות הגבוהות של הרי הבירה.
2 צפייה בגלריה
פתיתי שלג במדרחוב בצלאל, 2015
פתיתי שלג במדרחוב בצלאל, 2015
פתיתי שלג במדרחוב בצלאל, 2015
(צילום: רועי אלמן)
היום (רביעי) הרוחות החזקות ימשכו, גשם ירד מדי פעם. בשעות הבוקר, פתיתי שלג עשויים לרדת בפסגות הרי ירושלים שגובהן מעל 900 מטרים, אך הם לא צפויים להיערם על הקרקע. בשעות אחר הצהריים יתמעטו המשקעים. ביום חמישי לא צפוי גשם. סוף השבוע צפוי להיות בהיר וקר.
2 צפייה בגלריה
שלג באוויר, 2019
שלג באוויר, 2019
שלג באוויר, 2019
(צילום: יואב דודקביץ')
ובינתיים, בעיריית ירושלים נערכים למזג האוויר הסוער. ״בהתאם לכך נערך מינהל תיפעול ואגף החירום בעירייה לגיוס כלי צמ"ה, להפעלת צוותי סיור על פי הערכות מצב, להפעלת מערך פיזור המלח ולתגבור מוקדנים במוקד העירוני 106 על פי הצורך, במטרה לתת מענה לפניות הציבור. מינהל קהילה ורווחה נערך לבצע סיורים מקדימים לאיתור וטיפול בדרי רחוב, להפעלת מערכי החירום הקהילתיים ולהפעלת צוותי רווחה לטיפול באוכלוסייה וכן לתגבור כוננים לסיור בחירום. בעירייה מציינים כי הולכי הרגל והנהגים מתבקשים לשמור על כללי הבטיחות, להקפיד על נסיעה איטית, משנה זהירות מהחלקות וממדרכות חלקות במיוחד. במידה ויחל לרדת שלג יופעל אתר החירום של עיריית ירושלים, אשר ימסור עדכונים שוטפים לטובת התושבים״.
פורסם לראשונה: 18:20, 19.01.21