1 צפייה בגלריה
בהלת הקורונה (צילום: gettyimages)
בהלת הקורונה (צילום: gettyimages)
בהלת הקורונה (צילום: gettyimages)
תשעה תיירים דרום קוראניים שביקרו בירושלים בשבוע שעבר אובחנו כחולים בקורונה. התשעה שנדבקו, היו חלק מקבוצת צליינים שהגיעה לארץ, לביקור שאותו ארגנה הכנסייה שלהם. גורמים ישראלים ציינו כי בקבוצה היו 39 תיירים. הם שהו בישראל בין ה-8 ל-15 בפברואר.
התיירים שהו בירושלים ובתאריך ה - 14.2 ביקרו בהר הזיתים ובאתרים בית פגי, כנסיית העלייה, כנסיית פאטר נוסטר, כנסיית דומינוס פלוויט, כנסית גת שמנים. הר ציון – חדר הסעודה האחרונה, קבר מרים, כנסית - gallicantu. יום לאחר מכן (15.2) הם ביקרו בשכונת עין כרם, במסעדת ג'רוזלם גולד, בכנסית ג'ון הקדוש, כנסית הביקור, כנסית אן הקדושה, ברכת הצאן (בתסדה), כנסיית הקבר הקדוש, כנסיית anastasis.
משרד הבריאות מבקש להנחות את הציבור הירושלמי והודיע כי ״כל מי שהיה במגע הדוק (במרחק של פחות משני מטר ולמשך 15 דקות לפחות) עם חברי הקבוצה בהתאם למועדים והמקומות אשר יפורטו להלן מתבקש להכנס לבידוד בית למשך 14 ימים מאז המגע האחרון עם הקבוצה ולדווח על כך באתר משרד הבריאות. כמו כן במידה ומתפתחים סימני מחלה (חום מעל 38, שיעול או תסמינים נשימתיים אחרים), יש לפנות לעזרה רפואית בהתאם להנחיות משרד הבריאות באתר תוך הודעה מראש ועל פי ההנחיות של המשרד״.