1 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
תושב העיר (30) נעצר בחשד לכך שאיים לרצוח את גרושתו ותקף אותה בשל כוונתה להינשא בשנית. החשוד נחקר לראשונה לפני כשבוע, בחשד לכך שתקף את אשתו לשעבר ואיים עליה. מאז, הובאה לידי המשטרה הקלטה של החשוד בה הוא נשמע מכה את אשתו, וצועק לעברה: "אשחט אותך", "אתן לך מכות רצח", "יצא לך דם מכל הגוף".
על פי חשד המשטרה, החשוד היה אלים כלפי גרושתו עוד כאשר היו השניים נשואים. בין היתר, תקף אותה מספר פעמים, כאשר באחד ממקרי התקיפה אף גרם לה לסדק בצלעות. עוד על פי החשד הוא נהג לאיים על אשתו, גם בעת שהיו נשואים וגם מאז שהתגרשו. השבוע, איים על גרושתו כי יהרוג אותה ותקף אותה פיזית – זאת לאחר ששמע כי היא עומדת בפני נישואים שניים.
שופטת השלום מיכל שרביט האריכה את מעצרו של החשוד למשך 3 ימים, ואמרה: "המשיב חשוד בכך שתקף את מי שהייתה אשתו מספר פעמים וגרם לה חבלות ופציעות. חומר החקירה שהונח לפני מגלה חשד סביר בעוצמה הנדרשת בשלב זה לצורך הארכת המעצר. אכן, מעשי התקיפה המיוחסים למשיב אירעו על פי הנטען לפני זמן, בעת שבני הזוג היו נשואים וכיום הם כבר גרושים. אולם, ישנה תלונה נוספת עדכנית שיש בה כדי להקרין גם על המעשים שבעבר".
חשוד נוסף נעצר אתמול (חמישי) בחשד לכך שתקף את אשתו באופן חוזר בזמן שהיא בהריון. לדברי נציג המשטרה בדיון הארכת מעצרו של החשוד: "אותן מכות בוצעו עם מספר דברים, ביניהם עם מתלה לכביסה ועם כבל חשמלי. על פי החשד הוא הכה אותה בבטנה, גרר אותה בשערותיה גרם לה חבלות, וכל זאת בהיותה בהיריון".
עוד ציין נציג המשטרה כי בחקירתו הודה החשוד כי הכה את אשתו, ולדבריו עשה זאת בין היתר משום ש"הרגיזה אותו". שופטת השלום מיכל שרביט האריכה את מעצרו של החשוד בשלושה ימים.