כמעט לינץ' בלב ירושלים: נהג יהודי שנסע במוצאי שבת האחרונה ברחוב סלאח א-דין, הממוקם מאות מטרים בלבד ממרכז ירושלים, ניצל מניסיון לינץ' ברגע האחרון - אירוע שתועד באופן נדיר ופורסם באתר חדשות 0404.
הנהג כאמור, נסע ברחוב כשהוא לבדו ברכבו עד לפתע, קבוצת צעירים החלה לתקוף את המכונית באמצעות אבנים שניפצו את השמשות. שוטר שנסע ברכב שמלפניו ובמקרה נקלע לאזור, יצא מרכבו וירה באוויר - מהלך שהבריח מיידית את המתפרעים וככל הנראה הציל את חייו של הנהג.
מהמשטרה נמסר כי "בשעות הלילה הקיפו מספר חשודים ברחוב סולטאן סולימאן את אחד הרכבים שעבר במקום, החלו לגרום לו נזק ולתקוף את נהגו. שוטר שעבר במקום והבחין במתרחש ובמצוקת האזרח, ביצע ירי באויר להרחקת החשודים וחילץ את האזרח מהמקום. לאחר זמן קצר, איתרו כוחות המשטרה שהוזעקו למקום 2 חשודים מרכזיים (מזרח ירושלים) ועצרו אותם לחקירה".
חבר מועצת העירייה ויו״ר האופוזיציה עופר ברקוביץ׳ (התעוררות) אמר כי ״נסיון הפגיעה בנהג היהודי על ידי ערבים ברחוב סולטן סולימן הוא חמור מאוד. לא ייעלה על הדעת שאדם ירגיש לא בטוח ליסוע בכבישים שונים בעיר ובמזרח העיר. על המשטרה לפעול בתקיפות ולהביא את הפוגעים לדין ולמצות את הענישה בעניין הזה. העובדה שלא היו כאן נפגעים בנפש היא מקרית. האירוע מחייב הערכת מצב ופעילות נחושה ותקיפה״.