1 צפייה בגלריה
כביש 60. הדמיה: מתוך האתר של חברת מוריה
כביש 60. הדמיה: מתוך האתר של חברת מוריה
כביש 60. הדמיה: מתוך האתר של חברת מוריה
יוצאים לדרך: התכנונים הסתיימו, המכרזים בוצעו וכעת מתחילים לבצע. חברת מוריה מתחילה השבוע את העבודות להכפלת נתיבי כביש 60.
בשלב הראשון העבודות יחלו במקטע שבין מחלף רוזמרין עד לפתח של המנהרה הדרומית, תוצב גדר בטיחות בצד המערבי של הכביש וזאת על מנת שהעבודות יבוצעו תוך שמירה על ביטחונם של הנוסעים בכביש.
במהלך העבודות שיבוצעו השבוע יישמר נתיב נסיעה אחד לכל כיוון בשעות העבודות שיבוצעו במהלך הלילות בין השעות 21:00-05:00.
ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן מסר: "הכפלת המנהרות והרחבת כביש 60 הן בשורה לתושבי גוש עציון והאזור כולו. הכביש הוא העורק הראשי של תושבי דרום ירושלים והרחבתו חשובה מעין כמוה. אנו שמחים שמשרד התחבורה וחברת מוריה עומדים בלוחות הזמנים שהגישו ואנו כבר מצפים בקוצר רוח לראות את העבודות בשטח".
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "פרויקט הכפלת כביש המנהרות הוא פרויקט בעל חשיבות רבה, הן ברמה האסטרטגית והן ברמה התחבורתית, לעיר ולסביבותיה. מדובר באחד הפרויקטים התחבורתיים הגדולים והמשמעותיים המבוצעים בירושלים והסביבה ואני מברך על יציאתו לדרך. הפרויקט מהווה נדבך מרכזי נוסף במהפכת התשתיות התחבורתיות המואצת העוברת על ירושלים ובכלל זה בשלוש הכניסות המרכזיות לעיר, עם שדרוג הכניסה לעיר מכביש 1, הכניסה המזרחית וכעת עם תחילת העבודות בשער הכניסה הדרומי לירושלים. ירושלים הולכת והופכת למטרופולין נגיש יותר לכל הנכנסים אליה".