1 צפייה בגלריה
זירת התאונה (צילום: לירן תמרי)
זירת התאונה (צילום: לירן תמרי)
זירת התאונה (צילום: לירן תמרי)
תאונה קטלנית בקרית מנחם: בשעה 19:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על הולכת רגל שנפגעה מאופנוע עליו רכבו שני בני נוער. לדברי מד״א, חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ל-3 פצועים, בהם רוכב אופנוע בשנות ה-16 לחייו, שמותו נקבע במקום. בתאונה נפצעו גם חברו בן ה - 14 הולכת רגל כבת 40 במצב קל.
ישי לוי ואלי פרחי, חובשים במד"א סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האופנוע במרכז הכביש ובסמוך אליו שכבו שלושה פצועים על המדרכה, בהם צעיר בן 18 שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה". הם אמרו כי "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל פעולות החייאה" - אך בסופו של דבר הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו.
אזור התאונה:
מהמשטרה נמסר כי ״לפני זמן קצר, התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים, בדרך חיים ע. קוליץ בירושלים, בין אופנוע להולכת רגל. מדא קבע את מותו של אחד הרוכבים, רוכב נוסף והולכת הרגל שנפצעו קל-בינוני (עלפי גורמי רפואה) פונו לקבלת טיפול רפואי. שוטרים נמצאים במקום. המשטרה פתחה בחקירה״.
יוסף חיים קדישי חובש באיחוד הצלה סיפר: "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".
מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי ״אל יחידת הטראומה פונו על ידי מד״א 2 פצועים מתאונת דרכים ברחוב קוליץ בירושלים. מנהל יחידת הטראומה בהדסה ד״ר באלה מיקלוש, מציין כי הצוותים מטפלים באישה כבת 40 במצב קל ובנער כבן 15-16 במצב בינוני, שניהם כעת בהכרה ועוברים בדיקות הדמיה".