2 צפייה בגלריה
מועצת עיריית ירושלים. צילום: שלומי כהן
מועצת עיריית ירושלים. צילום: שלומי כהן
מועצת עיריית ירושלים. צילום: שלומי כהן
התעלומה שמאחורי הגיבושון העירוני: בסוף השבוע האחרון יצאו חברי הקואליציה של משה ליאון לגיבוש בצפון. מדובר באירוע שמתקיים מדי שנה וכולל פעילויות שונות לצד הרצאות. אלא שבאופן תמוה בעירייה בחרו השבוע להתעלם מבקשת "ידיעות ירושלים" ומיינט ירושלים ולא לחשוף את עלות הגיבוש.
בסוף השבוע האחרון יצאו חברי המועצה אל מלון 'קיבוץ לביא' שבגליל ונהנו מיומיים של פעילות. בתוכנית: טיול ג'יפים, תצפית עם כוחות צה"ל בגבול הצפון, פגישה עם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, הרצאות מפי ההיסטוריון החרדי ישראל גליס, השחיינית והאלופה הפאראלימפית קרן ליבוביץ' ואיש התקשורת קובי אריאלי ויום סיור שטח.
2 צפייה בגלריה
טיול ג'יפים. אז כמה הוא עלה?  | צילום: שאטרסטוק
טיול ג'יפים. אז כמה הוא עלה?  | צילום: שאטרסטוק
טיול ג'יפים. אז כמה הוא עלה? | צילום: שאטרסטוק
אין זה חדש שחברי הקואליציה יוצאים לגיבוש כזה: העירייה מממנת מדי שנה את השתתפותם של חברי המועצה, כשאת עלות ההשתתפות של בני ובנות הזוג מממנים חברי המועצה מכיסם. לנסיעה הצטרפו השנה גם עובדי עירייה שאינם נבחרי ציבור, כמו למשל חלק מצוות לשכת ראש העירייה, יועצו המשפטי, עוזרת ראש הסגל ומזכירו האישי של משה ליאון.
וכמה עלה כל האירוע? בכיכר ספרא סירבו השבוע לחשוף מי מימן לעובדי הלשכה, ליועמ"ש ולעוזרת ראש הסגל את השהייה בבית המלון ואת ההוצאות הנלוות. הם גם סירבו לגלות כמה שילמה העירייה על חדרי המלון, ההרצאות והטיולים.
"הנהלת העירייה התכנסה להשתלמות בנושא 'כלים לשינוי ושיפור העיר', השתלמות הנהוגה בכל תחילת כהונה. הכול נעשה לפי נוהלי העירייה ומשרד הפנים", נמסר.