1 צפייה בגלריה
פרץ וצדקיהו. צילום: שלומי כהן
פרץ וצדקיהו. צילום: שלומי כהן
פרץ וצדקיהו. צילום: שלומי כהן
מהומה בשוק מחנה יהודה. בעקבות פרישתו של יו"ר ועד הסוחרים בשוק נינו פרץ מפעילותו בוועד, והקפאת הפעילות של עמותת הסוחרים הוותיקה שבראשה עמד שמעון דרוויש, בעלי הבסטות הגיעו למבוי סתום. נכון להיום אין להם בפועל שום נציגות נבחרת או עמותת סוחרים שתייצג אותם מול הרשויות ותנהל את השוק.
ימים ספורים לאחר נצחונו של ראש העירייה משה ליאון בבחירות הגישו לו סוחרי השוק נייר עמדה בנוגע לארגון מהיר של בחירות לבחירת ועד מנהל ויו"ר חדש. עד שיתקיים הליך דמוקרטי מסודר הם ביקשו שכל ההתנהלות מול העירייה והחברות העירוניות כמו 'עדן' תיעשה דרך ירון צדקיהו, בעלי חנות החמוצים הוותיקה 'מעדני צדקיהו'.
"יש המון בלגן ואי־סדר בשוק", אמר השבוע צדקיהו, "ויש לא מעט נושאים שמחייבים טיפול והסדרה - החל ברישוי והסדרה של פעילות הברים, דרך הוספה של שירותים ציבוריים עבור הלקוחות וכלה עד לנושא החניה מסביב לשוק.
"בעירייה נתנו לנו אור ירוק וצריך לעבוד הרבה כדי שנצליח לארגן את הבחירות, שיהיה כאן יו"ר נבחר ולא מישהו מטעם - וגם הנהלה רצינית. יועץ ראש העירייה עופר איובי יעבוד מולנו ונקווה שנצליח להחזיר את השוק לניהול ופיתוח מתוך ראייה לטווח רחוק, לטובת הציבור והסוחרים".
דרוויש, מצידו, מאמין שהעמותה תחזור לייצג את הסוחרים כפי שעשתה בעבר: "העמותה בראשותי חיה, קיימת וממשיכה לפעול כרגיל. לא ידוע לי על שום יוזמה חדשה לערוך בחירות. אני מקורב לראש העירייה משה ליאון ומתואם איתו. קבעו לנו פגישה איתו בקרוב ונראה מה קורה ואיך נקדם את העסקים והסוחרים בשוק"