חדש באפליקציית "ירושלמי": לחצן מצוקה לאוכלוסייה המבוגרת בעיר לאור התפשטות נגיף הקורונה. את היוזמה קידמה חברת העירייה, ימית יואלי-אלה (התעוררות) שפנתה לראש העירייה בבקשה לקדם את הנושא.
2 צפייה בגלריה
אחד הרכבים שהושחתו
אחד הרכבים שהושחתו
לחצן מצוקה חדש לקשישים
(צילום: מתוך האפליקצייה)
"אני מציעה לגייס את האפליקציות העירונית אל המאבק בנגיף הקורונה ולהוסיף להן לחצן מיוחד לטובת סיוע לקשישים מבודדים. באמצעות לחצן זה, יוכלו הקשישים ובני משפחותיהם להעביר אל גופי העירייה בקשות שונות לסיוע- בעבור קבלת חבילות מזון ותרופות, קבלת מידע חשוב עבורם או בכדי לדווח מידע על שכניהם להם הם דואגים, סיוע בשירותי רווחה ועוד", כתבה לליאון.
"אייקון שכזה, אשר יהיה ברור לזיהוי ונגיש לקהל הרחב באפליקציות העירוניות וישלים את המהלכים העירוניים שבוצעו עד כה ובאפשרותו להקל על שרשרת הסיוע העירונית בצורה משמעותית".
השבוע הושק הלחצן שיסייע לאלפי המבוגרים בירושלים בעת המשבר.
2 צפייה בגלריה
חברת המועצה ימית יואלי אלה
חברת המועצה ימית יואלי אלה
חברת המועצה ימית יואלי אלה
( (צילום: ראובן קצפוצינסקי)
חברת מועצת העיר, ימית יואלי-אלה (התעוררות): "שמחתי לשמוע כי היוזמה שלי להפעלת לחצן מצוקה לפניות ייעודיות לאוכלוסייה המבוגרת, אומצה על ידי ראש העירייה משה ליאון באופן מלא ואני מודה לו מאוד על כך. באמצעות הלחצן, העירייה תוכל להנגיש טוב יותר את שירותיה הענפים לכלל התושבים ובייחוד לאוכלוסייה המבוגרת ובני משפחותיהם".