1 צפייה בגלריה
פורץ. אילוסטרציה: shutterstock
פורץ. אילוסטרציה: shutterstock
פורץ. אילוסטרציה: shutterstock
סופו של הפורץ היורק: כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב העיר שפרץ למספר משרדים בתלפיות. מה שהביא לתפיסתו הוא הרוק שלו, שבאמצעותו כיסה בנייר את מצלמות האבטחה. בעזרת זיהוי הדנ"א מהנייר הוא נעצר.
על פי כתב האישום, בתחילת החודש שעבר הגיע הנאשם בצהרי היום כשהוא רכוב על אופניים לבניין משרדים באזור התעשייה בתלפיות. הוא ניסה להיכנס למספר משרדים בתוך הבניין, כשהוא דוחף את הדלתות באמצעות גופו ורגליו. בהמשך הוא לקח חפץ, החדיר אותו לתוך המנעול בדלתות השונות וניסה לפתוח אותן. משלא הצליח להיכנס לאחד המשרדים בבניין באמצעות דחיפת הדלת ברגליו, הוא החל לשבור את פתח האוורור בחלקה התחתון של הדלת וזחל לתוך המשרד.
כעבור זמן קצר, על פי כתב האישום, זיהה הפורץ כי במקום קיימת מצלמת אבטחה. כדי לטשטש את עקבותיו הוא לקח נייר, ירק עליו ובאמצעותו כיסה את עינית המצלמה. לאחר מכן הוא פרץ למשרד נוסף בבניין על ידי שבירת מנעול הדלת וגרם לאי סדר במקום. כך הוא פרץ בהמשך למשרד אחר באותה קומה בבניין, גרם לאי סדר וגנב מחשב נייד.
מיד עם קבלת התלונה החלו שוטרי תחנת מוריה בחקירה, תוך ביצוע מגוון פעולות. אחת מהן היתה לשלוח דגימות של הדנ"א שעל גבי הנייר שהדביק הפורץ על מצלמת האבטחה. בסופו של דבר הרוק שנמצא על הנייר הביא למעצר ובהמשך להגשת כתב האישום.