2 צפייה בגלריה
הילה בצלאלי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
הילה בצלאלי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
הילה בצלאלי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
6 שנים לאחר האסון הנורא בהר הרצל, שגבה את חייה של סגן הילה בצלאלי ז״ל, מנסה אמה של הילה - סיגלית בצלאלי, לגייס כספים באמצעות הציבור, למען רכישת אמבולנס על שמה. מטרת הקמפיין היא לגייס 380 אלף שקלים לרכישת אמבולנס מציל חיים על שם הילה. הפרוייקט מתקיים בשיתוף עם עמותת ידידי מד״א
להשתתפות, סיוע ותרומה לקמפיין - לחצו כאן
אביגל הילה ריבקין, חברתה הקרובה של הילה ז״ל, סיפרה למיינט ירושלים כי "הילה הקדישה את כל חייה להצלת חיים, אירוני שדווקא חייה שלה הסתיימו מוקדם כל כך ובנסיבות טראגיות, באסון הרשלנות בהר הרצל. אבל שמנו לעצמנו מטרה להנציח אותה וזו הדרך הכי משמעותית לעשות את זה - הצלת חיים"
הילה היתה מתנדבת מד"א, חלמה להיות רופאה, הובילה פרויקטים רבים במסגרת "מגן דוד אדום" ובלטה מאוד בכל עשייתה. עכשיו כאמור, אמה סיגלית שמובילה את מפעל הנצחתה מבקשת להנציח ולכבד את זכרה באמצעות אמבולנס מציל חיים על שמה.
אורלי אריאל, מנכ"לית ידידי מד"א אמרה כי "בעשייתה של הילה, היא הותירה צוואה לא כתובה, להמשיך את דרכה בהצלת חיים. בחרנו להנציח את שמה של באמבולנס מציל חיים, שדרוש לנו בימים אלו, בהם יוצאים משרות, מידי שנה כ 120 אמבולנסים, זאת ועוד, מגמת אירועי החירום במד"א נמצאת בעליה דרמתית ביחס לשנה קודמת, בהיקפי ההזנקות לקריאות חירום. באירועי לב - גידול של 51% , שבץ מוחי גידול של 21% ותאונות דרכים גידול של 20%, לידות גידול 46% ועוד."
סגן הילה בצלאלי ז״ל נהרגה בעת מילוי תפקידה, במהלך החזרות לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, ביום כ"ו בניסן תשע"ב (18.4.2012), בת עשרים ואחת הייתה בנפלה. מאז שהיתה קטנה, חלומה של הילה היה לצעוד בטקס כאחת הדגלניות - חלום שכמעט הגשימה. היא הובאה למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים. הותירה אחריה הורים ושלושה אחים.
2 צפייה בגלריה
סיגלית והילה בצלאלי. צילום: פרטי
סיגלית והילה בצלאלי. צילום: פרטי
סיגלית והילה בצלאלי. צילום: פרטי