1 צפייה בגלריה
האירוע ברחוב צונדק. צילום: מדברים תקשורת
האירוע ברחוב צונדק. צילום: מדברים תקשורת
האירוע ברחוב צונדק. צילום: מדברים תקשורת
סכסוך על רקע כספי בין שני חברים בשנות העשרים לחייהם הוביל לקטטה ולדקירה של אחד המעורבים ברחוב צונדק בשכונה. בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד הדוקר, על חבלה חמורה וניסיון תקיפה של אחד המעורבים בקטטה. על פי כתב האישום הרקע לסכסוך הוא חוב כספי הנוגע למכירת סמים.
הפרשה החלה בחודש שעבר, אז שוחח הנאשם עם חברו על חוב כספי שלטענתו האחרון היה חייב לו. על פי כתב האישום, בהודעות שהועברו בין השניים איים עליו הנאשם ואמר לו: "אני אז**ן אתכם". לאחר מכן הוא שלח לחברו הודעות קוליות, שבהן אמר לו, בין היתר, "אם יהיו טעויות אני שוחט את שתיכם, שמעת? שפריצים של דם. אני אשתה את המוח של שתיכם" (הטעויות במקור; לש"ש).
עוד נכתב בכתב האישום כי לאחר מכן הגיע הנאשם לבית ברחוב צונדק, שבו שהה גם חברו. הוא ביקש ממנו לצאת החוצה והאחרון יצא עם עוד חבר. על פי כתב האישום, במהלך הוויכוח ביניהם על ענייני הכסף שלף הנאשם סכין והניף אותה לעבר החבר הנוסף שהיה במקום וחתך את הג'קט שלו. שני החברים התעמתו, ובמהלך העימות דקר הנאשם את חברו באמצעות הסכין כשש פעמים במקומות שונים - בבטן ובפלג הגוף העליון.
על פי כתב האישום, הנאשם החדיר את הסכין לבטנו של חברו לעומק של כחמישה סנטימטרים. אנשים נוספים שהיו במקום הפרידו בין השניים והכניסו את הפצוע לבית כשהוא מדמם בצורה קשה. כתוצאה מהדקירות נגרמו לו חור בסרעפת וקרע בטחול וסכנה נשקפה לחייו.
סנגורו של הנאשם, עו"ד יהודה שושן: "מדובר בבחור נעדר עבר פלילי שנקלע לסיטואציה של ריב בין חברים שהידרדרה ללא שליטה. מרשי נפצע בכל חלקי גופו בעת שהותקף בידי מספר אנשים והגן על עצמו".