ראש העירייה ניר ברקת ממשיך במאמצים לפקוד אזרחים לתנועת הליכוד. בקמפיין פייסבוק ממומן שפורסם לאחרונה, ברקת הצטלם לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, תחת הכותרת: "חשוב לי לשמור איתך על קשר!".
מהו הבניין היקר שרצה ברקת מנתניהו?
במטה ברקת מנסים לשכנע אזרחים להתפקד ולקדם את ברקת בתנועת הליכוד. מובילי הקמפיין בחרו בתמונה של ברקת לצד ראש הממשלה, והפוסט זכה למאות לייקים ועשרות שיתופים, תגובות אוהדות, וגם תלונות ועקיצות מצד תושבי העיר.
"אתה באמת חושב שאתה תהייה יותר מוצלח ממי שמצולם איתך?", הגיב אחד הגולשים. מגיב אחר תהה אם ראש העירייה מפקיר את ירושלים בשביל מסע בחירות בזירה הארצית: "העיר מוזנחת ומלוכלכת, החרדים עושים ככל העולה על רוחם, שורפים את כל העיר, חוסמים כבישים, ואתה למחרת מחליף את הפחים ומנקה את השכונות שלהם".
גורם בסניף הליכוד בעיר מעריך שהקמפיין נבחר בקפידה, כחלק מהניסיון של ברקת להדק את קשריו עם ראש הממשלה, במטרה להשתלב בליכוד. "ברקת לא פקד מספיק קולות כמו שהוא חשב, לכן הוא לא רוצה להצטייר נגד ראש הממשלה", הסביר גורם בסניף הליכוד.
כזכור, לפני כחצי שנה ברקת הודיע שאין בכוונתו להתמודד לראשות הליכוד כל עוד נתניהו מכהן כיו"ר התנועה. בשיחה עם סטודנטים באוניברסיטה העברית הוא נימק: "לא כולם מרוצים מההתנהלות שלו, אבל כתפיסת עולם הוא במקום הנכון".
ברקת אף הבטיח לעזור לנתניהו ולא להתחרות מולו על תפקיד יושב ראש הליכוד וראש הממשלה.