במזרח ירושלים ממשיכים לערוך פעילות הנצחה והאדרה לזכרו של המחבל בהא אליען, שרצח שלושה ישראלים בפיגוע בקו 78 בשנה שעברה. בשבט הצופים של ג'בל מוכבר אף חילקו סוכריות עם משפטים שכתב המחבל לפני מותו.
מכות והשפלות: הגיהינום המתמשך שהשליט הבעל ירושלים: העירייה הגישה כתב אישום נגד מרכולים הפועלים בשבת
לפני שלושה שבועות החזירה ישראל את גופתו של המחבל לאחר שמשפחתו הצליחה להגיע לסיכום עם המשטרה. הלווייתו אמנם עברה בצורה שקטה, אבל מסביב היו מי שחגגו ודאגו להנציח את זכרו. כך למשל, שבט הצופים מג'בל מוכבר בו התחנך המחבל, חילק סוכריות לחניכי התנועה ובהן משפטים מתוך 'עשרת הדיברות למחבל' שכתב עליאן בפייסבוק שנה לפני שביצע את הפיגוע. בין המשפטים שכתב: "אראה אתכם בגן עדן", "אם ירצה בני למות יעשה זאת בעבור מולדתו, ולא כנקמה על מותי", "אל תחפשו את מה שכתבתי לפני מותי, אלא מה עומד מאחורי מותי."
זו לא פעם ראשונה שחברי שבט הצופים מג'בל מוכבר מקדשים את פעילותו של המחבל. בחודש שעבר נפתח בשבט קורס מנהיגות על שמו של אליען, שם הוא מוצג כדמות מופת עבור החניכים בתנועה. בעקבות אותו קורס פנו במכון 'מבט לתקשורת הפלסטינית' לארגון הצופים העולמי בדרישה להסיר את חברותו של ארגון הצופים הפלסטיני, הנתמך על ידי הרשות על מנת שלא יהיה שותף במתן חסות לקורס המעודד טרור.
תגובת תנועת הצופים לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.