באפליקציה כזו עוד לא נתקלתם. השם: "שומרי ברית קודש". המטרה: להתעדכן בחדשות והרצאות רבנים שעוסקים אך ורק בשמירה מפני איסור הוצאת זרע לבטלה. בנוסף מתאפשר לצפות בשידור חי בשיעורי תורה בסוגיות שמירת הברית, להאזין לעדויות אנשים שנעזרו בארגון ומקפידים על שמירה ברית, סיפורי ישועות וניסים לנשמרים מחטאי מין.
ושימו לב: אפשר גם להצטרף לקבוצות תמיכה שמקבלות על עצמן לשמור על העיניים מראיית נשים ומעבירות מין למשך 40 יום.
האפליקציה שמעלימה את אל-אקצה
את האפליקציה פיתח ארגון "שומרי ברית קודש" שלקח על עצמו לסייע ולהדריך יהודים "לא להוציא זרע לבטלה". הארגון, שקיים כשש שנים, מפרסם ספרים, תקליטורים לצפייה ומערך שיעורי תורה נודד ברחבי הארץ.
האפליקציה מסודרת לכ-20 קטגוריות לשירותים שונים שמוצעים למעוניינים בחלוקת סוגי החטאים. כך, מפורטים סוגים עבירות מין האסורות על פי ההלכה, בהם איסור אוננות, הסתכלות באישה, הוצאת זרע לבטלה, איסור לשכב עם אשת איש, גויה ומשכב זכר.
לכל נושא הובאו ציטוטים מהמקורות לצד אזהרות חריפות לחוטאים שנכשלים בעבירות. כך למשל נכתב כי"הבא על הגויה חוזר בגלגול של כלב". חוטאים אחרים הוזהרו מקשיי פרנסה ובעיות זוגיות.
בניסיון להמחיש את חומרת הוצאת זרע לבטלה, הציגו בארגון סקר לפיו אדם ממוצע חוטא בהוצאת זרע לבטלה בין 2-4 פעמים ביום. "אם רק נחשב לפי הפחות יצא 60 פעמים בחודש, תכפילו ב 4 חודשים ומעלה = 240 טיפות נשמות אבודות רחמנא ליצלן".
בקטגוריית עצות מעשיות להינצל מהוצאת זרע בלילה, הומלץ לא לשכב במיטה על הגב או הבטן. הסיבה: שמא יתקשה איבר המין בשעת השינה "ועוד שהוא שוכב על גבו לפעמים ידיו נוגעות באבר ומתחמם על ידי זה ובא לידי קישוי". בנוסף הומלץ לא להרהר ביום על נשים ולפני השינה לערוך בדיקת שתן ולהרהר בדברי תורה.