יוסף כהן, נהג המונית מירושלים שחטף לפני כשנה וחצי ילדה בת 7 מאשדוד, הורשע אמש (יום שני) בביצוע מעשים מגונים בילדה ובכך שנטש אותה ביער סמוך לבית שמש.
חשד: אוטיסט ביצע מעשים מגונים בילדים החשש הגדול ביותר של ההורים התממש
כהן, אשר עבד באותה התקופה כנהג מונית והגיע במסגרת העבודה לאשדוד, הבחין שם בתלמידת כתה ב' הממתינה להסעה סמוך לבית ספרה. הוא הציע לה טרמפ לביתה ואף פיתה אותה עם ממתקים, עד שהשתכנעה ועלתה איתו למונית.
על פי האישום, כהן החל בנסיעה והגיע עם הילדה ליער באזור בית שמש, שם נגע באיבריה המוצנעים. אחרי שהילדה החלה לבכות, נטש אותה ביער. בהמשך רצה הילדה לכיוון הכביש, שם פגשה בעוברת אורח שהזעיקה את המשטרה ואת משפחתה של הילדה.
השופטת גילת שלו מבית המשפט המחוזי בבאר שבע, מצאה את גרסתה של הילדה, שהתקבלה דרך חוקרת הילדים שתשאלה אותה, אמינה ביותר. היא קבעה כי עדות הילדה מנומקת ומלאה בפרטים ברמה שלא מותירה ספק לגבי אמינותה.
מעדותו של כהן, לעומת זאת, השופטת לא התרשמה כלל ואף קבעה כי היא אינה אמינה ומלאה בשקרים ובסתירות, וכי התנהגותו לאחר המעשה הינה מפלילה.
במהלך החקירה התגלה כי לאורך הנסיעה עם הילדה כיבה כהן את מכשיר האיתור שבמונית, ולאחר המקרה אף עזב את עבודתו והקדים טיסה שנקבעה לו לשבוע מאוחר יותר.