הורים לתלמידים שעורכים שיעורי שחייה בבריכה בצפון העיר זועמים: עבריינים מורשעים עובדים בניקיון הבריכה השכונתית, בשעה שתלמידים מגיעים לשחות. לטענת ההורים, בשבוע שעבר ניסו העובדים להיכנס למלתחות בשעה שהתלמידים החליפו בגדים, ומורה שהבחין בכך מנע את כניסתם. "אני מודאג מאוד מההפקרות הזו", אמר אחד ההורים.
ישראל מציגה: שחייה ליהודים בלבד לא ייאמן כמה תלמידים בעיר חשופים לאלימות
במסגרת שיעורי השחייה המועברים לתלמידי כיתות ה' בעיר, נוסעים התלמידים לבריכה בשכונה בצפון העיר כדי ללמוד לשחות. אלא שבשעה שהילדים מחליפים בגדים במלתחות או נמצאים במים, מסתובבים בשטח הבריכה חמישה בני מיעוטים שבית המשפט גזר עליהם עבודות שירות, במסגרתן הם משמשים כעובדי ניקיון.
בשבוע שעבר, בשעה שהתלמידים והתלמידות היו במלתחות והחליפו בגדים, רצו העובדים לנקות את תאי השירותים. המורה שהבחין בהם הספיק למנוע את כניסתם. לאחר המקרה, חלק מהורי התלמידים החליטו לא לשתוק. "איך לא שמים לב שאותם פועלים מסכנים את הילדים?", אמר השבוע בזעם אחד ההורים. "אי אפשר לקיים שיעור כמו שצריך בשעה שבמקום מסתובבים עבריינים".
מלבד עובדי הניקיון שמדאיגים את ההורים, הם גם חוששים מהעובדה שאין בכניסה לבריכה שומר. בהוראות חוזר מנכ"ל של משרד החינוך רשום כי הבריכה תהיה סגורה לציבור הרחב בשעת לימודי השחייה של התלמידים, אך ההורים טוענים כי בפועל אין שומר בכניסה והמעבר פתוח לכולם. "כל אחד יכול להיכנס ולצאת. בשורה התחתונה - אין פיקוח. זו הפקרות ממדרגה ראשונה", סיכם אחד ההורים.
במינהל הקהילתי אישרו את הפרטים והסכימו כי מדובר במקרה לא תקין שיש לטפל בו.