יוסף טויזר, נכה מרותק לכיסא גלגלים, פנה לפני כחודשיים לעירייה בבקשה להסדיר עבורו חניית נכה בסמוך לביתו. הסיבה: פעם אחר פעם הוא נתקע בביתו או מחוצה לו, לאחר שרכבים אחרים חונים בסמוך לשער ביתו באופן שלא מאפשר מעבר לכיסא הגלגלים שלו. הפניות לפיקוח העירוני לא הועילו, בטענה כי החניה באזור זה לא מוסדרת ולכן לא ניתן לפנות משם רכבים שחוסמים את השער.
העונש המרגיז שקיבל חולה הדיאליזה ליין חדש: מסיבה עם בליינים נכים כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
טויזר החליט לבקש הקצאה לחניית נכה מול שער ביתו, ובהתחלה הדברים נראו מבטיחים. הרופא של העירייה אישר תוך זמן קצר את הפנייה, אך מאז מחכים שפקידי העירייה ישלימו את התהליך. לפקיד העירייה שמטפל בחניות נכים לקח למעלה מחודש להגיע למקום, זאת לאחר שמספר פעמים קבע עם המשפחה בביתם ופשוט לא הגיע. כעת, משנבדק הנושא על ידי הפקיד, נאמר להם כי לא ברור מתי או האם יעלה בידה של העירייה להשלים את ההליך.
"יש פה חוסר התחשבות של העירייה בנכים", אומר קרוב משפחה של טויזר. "זה אבסורד לתת לנכה להמתין זמן רב כל כך. אני עוד מנג'ס לעירייה, אז לא ברור לי מה קורה לנכה שאין לו מישהו שיכול לעשות את המלחמות האלה עבורו. ראוי היה שנכים יקבלו מהעירייה יחס מועדף".
לדברי טויזר, בכל פעם שרכב חוסם את השער, הוא נאלץ להמתין לו לעתים שעות ארוכות. בעירייה טוענים שהנושא לא בטיפולם, כי נושא החניה באזור לא מוסדר, ומפנים אותו למשטרה. במשטרה טוענים מנגד שלפי החוק מותר להם לגרור את הרכב רק בחלוף 24 שעות. לעיתים מתוך רצון לסייע השוטרים מאתרים את בעל הרכב ומתקשרים אליו לבקש שיגיע להזיז את רכבו.
המשפחה תלתה אמנם שלט עם בקשה שלא לחנות קרוב לשער כדי לאפשר מעבר לכיסא גלגלים, אך ברור להם שלא כל נהג ישים לב לכך. אם הנהג לא מבחין בשלט, אין לו שום סיבה לחשוד שהוא מפריע למישהו באופן שבו חנה, והדרך היחידה למנוע את המטרד היא הסדרת הנושא על ידי העירייה.
העירייה: "הקצאת מקום חניה שמור לרכב נכה בשטח ציבורי ניתן בהתאם לנוהל, לנכים בעלי 60% ומעלה מוגבלות בניידות ובלבד שאין לנכה מקום חניה פרטי בחצר ביתו או פתרון אחר לחניה . הצבת עמודים למניעת חסימת השער (מעבר לכסא הגלגלים) הפניה הועברה לבדיקת הגורמים הרלוונטיים שישיבו ישירות למר טויזר".