פגישת העבודה הראשונה של השר לשירותי דת דוד אזולאי במועצה הדתית בירושלים, בהשתתפות רבני העיר, הסתיימה במבוכה. הסיבה: רב העיר אריה שטרן ישב על כיסא נמוך יותר מאלה של שאר הנוכחים.
חשד: הרב התקין מצלמה במקווה וצפה בגברים רב השמיץ מורה לסבית, תלמידיו ישלמו עבורו כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
האירוע התרחש בסיום סיור מקצועי, כשהשר אזולאי, יו"ר המועצה יהושע ישי, רב העיר הספרדי משה שלמה עמאר ונציגי המשרד והמועצה התיישבו לארוחה חגיגית שבה דנו בסוגיות דת בירושלים. בעוד האורחים והמארחים קיבלו כיסאות גבוהים, הרב שטרן מצא את עצמו על מושב נמוך.
הרב שטרן, שלא שם לב לכך, ישב במקומו ותלמידיו גילו את מעמדו 'הנמוך' רק בדיעבד, כשצילומי הישיבה נשלחו לכלי התקשורת החרדיים. בסביבתו של הרב זעמו על הצעד המשפיל, שהזכיר את מקרה השגריר הטורקי שהושב בכוונה על כורסה נמוכה במשרד החוץ. החצים הופנו אל יו"ר המועצה הדתית ישי, שהסתכסך עם שטרן בעבר.
הרב חיים נבון אף קרא לבדוק מי האחראי למעשה ולפטר אותו לאלתר. "בהנחה שאכן מדובר בהתנכלות מכוונת צריך לאתר את הנבל הטיפש שיזם את ההצקה הילדותית הזאת ולפטר אותו", אמר.
ישי: "הרב ישב על כיסא מנהלים שאפשר להגביה או להנמיך בלחיצה על מנוף קטן. אם לרב לא היה נוח הוא היה יכול לשנות את הכיסא בעצמו או לבקש עזרה. סדר ישיבתם של הנוכחים היה לפי סדר כניסתם לאולם, כך שאם הרב שטרן היה מקדים את הרב עמאר היית שואל את השאלה על הרב עמאר. את סידור האולם עשו עובדי הניקיון וקשה לייחס להם חשיבה כזו".