לרגל פתיחת בית החולים לילדים 'וילף' של המרכז הרפואי שערי צדק, יתקיים ברחבת בית החולים הפנינג ענק לילדי העיר. במשך ארבע שעות יוכלו הילדים לצפות בהצגות ובהופעות וליהנות מפעילות יצירה ומטיפוסים על קירות.
הדרת נשים? גם על צעצועים חוגים בבירה: מדע לבנים, סדנת בלונים לבנות כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
אולם בפרסומים המוקדמים הבדיל משרד הפרסום של המרכז הרפואי בין המודעות לציבור הכללי לבין אלה שפנו לחרדים. בשעה שבמודעות שפנו לכל תושבי העיר הופיעו תמונות של ילדות וילדים, בתקשורת החרדית ובדיוור שנשלח לבני המגזר ישירות הושמטה תמונתה של ילדה בת ארבע ובמקומה הודבקו ידיים מצוירות.
גורם בענף הפרסום החרדי טען השבוע שבעקבות הביקורת הציבורית על השמטת תמונות שך נשים וילדות, ובמיוחד ילדות קטנות שאין שום איסור הלכתי על פרסום תמונותיהן, נוהגים המשרדים הגדולים להימנע מלהפיק פרסומים שונים לציבור הכללי ולאוכלוסייה החרדית. על פי הם משתמשים בצללים או מציגים תמונות של גברים בלבד.
אין זו הפעם הראשונה שנותני השירות בשערי צדק מנסים לרצות את הקהל החרדי. בעבר כוסו במדבקות אריזות בחנות האורתופדיה של בית החולים שהציגו צילומי נשים. בחנות הסבירו אז שהם עשו זאת לבקשת לקוחות חרדים שנפגעו ממראה דמות של אישה. בהנהלת בית החולים התנערו מהמעשה ואמרו שהזכיין החיצוני החליט על כך על דעת עצמו.
שערי צדק: "בימים אלה הוחל באכלוס בית החולים וילף לילדים במרכז הרפואי שערי צדק. מחלקת השיווק של בית החולים הכינה סדרת מודעות על מנת ליידע את הציבור בהפנינג הענק ובפתיחת בית החולים המיוחד לילדים. המודעות הותאמו לקהלי יעד שונים, מתוך רצון להתחשב ולכבד את כולם, אך בסיכומו של דבר סוכם להשתמש בגרסה אחת בלבד, אך לדאבוננו בשני פרסומים הופיעה הגרסה האחרת".