עונת חתונות הקיץ בעיר הביאה איתה יוזמה יצירתית במגזר החרדי: שירותי שמרטפות לתינוקות וילדים קטנים בצמוד לאולם האירועים, לטובת משפחות המשתתפות בחגיגות עד השעות הקטנות של הלילה.
מבצע סבתא הסתיים בחתונה הצצה נדירה: חתונה בקהילה סגורה בסנהדריה כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
במסגרת השירות החדשני, שפועל באולם 'גוטניק' שבגבעת שאול, ניתנת להורים ולמשפחות להשאיר את התינוקות והילדים הקטנים ללא דאגות בחדר מיוחד שהוקצה לכך וללכת לבלות באולם הצמוד.
"הקטן שלך אוהב שקט ופינוק? ביומיום את מעניקה לו מנות גדושות מאלו. אך מה קורה כשיש לך אירוע?", נכתב בפרסומות שקוראת להורים להירשם למיזם המקורי. "מצד אחד קשה לך להיפרד ממנו לשעות ארוכות, ומצד שני אולם שמחות הוא לא בדיוק המקום האידיאלי עבורו. רעש, אנשים, מוזיקה ואמא שלא נמצאת בדיוק בשבילו. כל אלו גורמים לו סבל באירועים משמחים וגם לך. תתחילי גם את לשמוח כמו שצריך".
המיזם נועד לאפשר להורים ולמשפחות ליהנות בלי הפרעה וללא דאגות לילדיהם וללא צורך לדאוג לשמירתם והעסקתם. לדברי המארגנים, הוא מעניק פתרון לבעיית אובדן ילדים שנפוצה באירועים רועשים והמוניים.
השירות שכבר זכה לכינוי "בְּשִׂמְחָה" כולל משחקיה, מיטות תינוקות, שירותי החתלה וטיפול בתינוקות בכל גיל. מנהלת שירותי השמרטפות סיפרה שכבר בשבוע הראשון להפעלתו השתתפו עשרות משפחות בשירותי השמירה וכעת הם מתכוונים להרחיבו גם לעיר החרדית בני ברק.
השירות שפועל משעות אחר הצהריים המאוחרות ועד לחצות כרוך בעלות של 15 שקל עבור כל שעת שמירה. מארגנות היוזמה מבטיחות כי לכל ארבעה ילדים שיועברו לשמירה תוצב בחורה אחראית שתטפל בצורכיהם, כאשר מספר המטפלות יגדל לפי הביקוש.