עובדת בקניון רמות טוענת: נדרשתי בידי מעסיקי להגיע לעבודה בלבוש צנוע. בין היתר היא טוענת כי נמסר לה שעליה להתייצב לעבודה עם בגדים שמכסים את המרפקים והברכיים וכן להימנע מחולצות עם מחשוף.
מדוע רוצים הרבנים להחרים את בריכת רמות? משמרת צניעות לנשים בלבד כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
הנהלת הקניון פרסמה לאחרונה דף הנחיות לעובדים, בו לא ציינה דבר על פרטי לבוש צנוע, אלא דרשה להגיע לעבודה בלבוש "ראוי ומכובד". עוד נמסר כי חנות שלא תכבד את הנהלים תיקנס.
בעבר נחשף ב"ידיעות ירושלים" מסמך שבו בעלי החנויות בקניון התבקשו להתחייב להתחשב בלקוחות החרדיים ולהגיע בלבוש צנוע.
במקביל למה שנראה כפנייה ברורה לקהל החרדי, נשכר לאחרונה משרד יחסי הציבור 'דן תקשורת' כדי להפוך את הקניון לאטרקציה גם עבור הלקוחות החילונים.
לאחרונה התנהל ויכוח גם בנושא קישוטי הקיר בקניון של השכונה המעורבת. מצד אחד הציעו העסקנים החרדים לצייר על קירותיו נופים וחנויות משכונת גאולה החרדית. מנגד עלתה ההצעה לצייר מגדלים וקניונים מפורסמים מהעולם במטרה לשוות למקום אווירה בינלאומית. בסוף התקבלה פשרה והקניון עוטר באיורים של שוק מחנה יהודה.
מנכ"ל הקניון יאיר ריבלין: "קניון רמות הינו קניון המשרת את כלל האוכלוסיה ברמות וסביבתה. בדף ההנחיות של הנהלת הקניון אין התייחסות לפרטים המתוארים בכתבה. קניון רמות עם הפנים לכל התושבים וימשיך לתת שירות מזמין, מגוון ומתחדש לכלל תושבי ירושלים".