גבר ואישה שרצו להציל את חיי הנישואים שלהם באמצעות פרטנרים נוספים בחדר המיטות – מצאו את עצמם בכיוון ההפוך: בני הזוג, תושבי אזור ירושלים, החליטו להוסיף ריגושים לחיי המין שלהם והזמינו לביתם גברים, שיקיימו יחסי מין עם האישה מול עיני בעלה.
ירושלים: מסע הפשע של השוטר המתחזה תערוכת הציורים של המהנדס שהורשע בהולילנד כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
אלא שההרפתקה המינית שהחלה בצורה טובה הסתיימה ברע: לאחר כמה מפגשים עם הגברים הזרים, החלה האישה להיקשר לאחד מהם, ורומן לוהט נרקם בין השניים מאחורי גבו של הבעל. כאשר נודע דבר הרומן לבעל, הוא זעם והחליט להתגרש מאשתו.
לדברי עו"ד ענבר לב, המייצגת את האישה, הבעל הגיש תביעה לבית הדין הרבני בירושלים למתן גט ולשלילת מזונות כתובה מהאישה, בשל בגידתה. האישה הגישה התנגדות לבקשתו של הבעל, והסבירה לדיינים כי בגידתה נעשתה בהסכמתו של בעלה – ועל כן אין הוא יכול להתכחש לחובותיו – לשלם לה מזונות ואת מלוא כתובתה על סך 180 אלף שקל. הדיינים צדדו בעמדת האישה, ופסקו כי על בני הזוג להתגרש – וכי הבעל יחויב בתשלום הכתובה והמזונות.
הרעיון של שילוב פרטנרים נוספים עלה לאחר שיטוט באינטרנט. אלא שבאחת הפעמים נקשרה האשה אל אחד משותפיה הרנדומליים. היא יצרה עם הפרטנר המזדמן קשר טלפוני ובין השניים החל להתפתח רומן לוהט, שהוסתר מעיני הבעל.
כאשר הבעל הבחין שהאישה נעדרת מהבית ולא נלהבת כבתחילה לקיים עמו יחסי מין, שלא לדבר על הזמנת פרטנרים נוספים למימוש הפנטזיה המשותפת, הוא שכר חוקר פרטי. כך גילה כי האישה בוגדת בו עם הגבר שהוזמן לביתם, הצעיר מהם בשנים רבות.
בשלב זה פנה הבעל עם הראיות לבית הדין הרבני באמצעות פרקליטו, והגיש בקשה לגירושין ומתן גט ללא מזונות, בטענה כי אשתו היא אישה מורדת הזונה בבעלה.
לדברי עו"ד ענבר לב, האישה לא הכחישה שאכן שכבה עם הצעיר, אך טענה כי הדבר היה ביוזמת בעלה ובידיעתו, ועל כן אי אפשר לשלול ממנה את מזונותיה כפי שדרש הגבר. הדיינים קיבלו את עמדתה של האישה, וקבעו כי על הבעל להמשיך לשלם לה את מזונותיה, עד הגט, וכן חייבו אותו בתשלום כתובתה.