משטרת ירושלים פתחה בחקירת אירוע שוד שהתרחש הלילה (ב') בחנות ממתקים בשכונת רמות. אתמול בשעה 21:30 הוזעקו צוותי הצלה לשכונה בעקבות דיווח על אדם דקור. ממצאי החקירה הראשונית מעלים כי אלמוני נכנס לחנות הממתקים כשמסכה על פניו, דקר את המוכר ברגלו ונמלט עם סכום כסף שהצליח לשדוד מהקופה בחנות.
(תיעוד השוד בשכונת רמות. צילום: מתוך מצלמות האבטחה)
צוותי הצלה העניקו למוכר טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק. כוחות משטרה גדולים ביצעו סריקות בשכונה בניסיון להתחקות אחרי השודד ועצרו את החשוד.
2 צפייה בגלריה
שוד בלב שכונת רמות
שוד בלב שכונת רמות
שוד בלב שכונת רמות
(צילום: לירן תמרי)
כמו כן, לפני כשבוע ימים, הגיע חשוד אל בית עסק בשכונת תלפיות ובעת שהתבקש להציג חשבונית ביציאה מהמקום, החל על פי החשד להתלהם. בזמן שליווה אחראי המקום את החשוד לעבר היציאה, על פי החשד החל החשוד לאיים באמצעות כלי תקיפה ובהמשך לכך עזב את המקום. שוטרים שהוזעקו למקום מיד לאחר מכן, החלו בחקירת המקרה. אתמול נעצר החשוד במעשה, תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.
2 צפייה בגלריה
שוד בלב שכונת רמות
שוד בלב שכונת רמות
שוד בלב שכונת רמות
(צילום: לירן תמרי)
"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות כנגד אירועי האלימות תוך איתורם של מעורבים במקרים מעין אלו, חקירה מקצועית וגיבוש תשתית ראייתית במטרה למצות עמם את הדין", נמסר מהמשטרה.
פורסם לראשונה: 09:23, 17.01.22