תקרית אלימה בחדר הכושר השכונתי: עובד תחזוקה בחדר הכושר בקאנטרי שכונת רמות טוען כי הותקף ביום שישי האחרון בידי שני צעירים יהודים שרדפו אחריו עם סכין ומסור חשמלי, אלא שלמרבה ההפתעה משטרת ירושלים בחרה דווקא לעצור אותו ושחרר אותו למעצר בית בן מספר ימים.
2 צפייה בגלריה
העובד שהותקף
העובד שהותקף
העובד שהותקף
(צילום: מתוך מצלמת האבטחה)
העובד שהותקף הגיע לבצע עבודות תחזוקה בחדר הכושר, כאשר בשלב מסוים התפתח בין בינו לבין שני צעירים וויכוח ברחבת הכניסה. הוא סיפר כי השניים החלו לאיים עליו ללא כל סיבה ורדפו אחריו שהם מחזיקים בסכין ודיסק חשמלי. עובד נוסף שראה את המתרחש הצליח להניס את התוקפים.
עוד בחדשות:
עדי ראיה מסרו גרסאות מפורטות לפיהן הצעירים אכן החזיקו חפצים חדים וניסו לפגוע בעובד, אך במשטרה בחרו לעכב את העובד שהותקף רק מספר שעות קודם וקצין משטרה הורה כי הוא ישהה במעצר בית למשך מספר ימים. כמו כן חלק מהאירוע תועד באמצעות מצלמת האבטחה שבמקום.
2 צפייה בגלריה
המהומה שלאחר התקיפה
המהומה שלאחר התקיפה
המהומה שלאחר התקיפה
(צילום: מתוך מצלמת האבטחה)
עו״ד שלומי בן דור המייצג את עובד חדר הכושר אמר ל-mynet: “מרשי הוא הקרבן באירוע וניצל בנס מנסיון לינץ על ידי התוקפים אשר הגיעו למקום עבודתו וניסו לתקוף אותו באמצעות סכין ודיסק חשמלי רק בגלל מוצאו המוסלמי ונמלטו לפי הגעת המשטרה. לצערי על אף סרטון אבטחה המחזק את דברי מרשי, במקום לשחררו ללא כל תנאי בחרה המשטרה לשחררו למעצר בית. אין לי ספק כי תיק החקירה כנגד מרשי יסגר מחוסר אשמה והיחידים אשר יוגש נגדם כתב אישום הם אותם תוקפים”.
ממשטרת ישראל נמסר: “בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה אודות תקיפות הדדיות בקאנטרי בשכונת רמות בירושלים, פתחה המשטרה בחקירה. במסגרת החקירה נחקרו המעורבים באירוע האלימות ובסיום חקירתם שוחררו החשודים בתנאים מגבילים הכוללים מעצרי בית. משטרת ישראל ממשיכה בחקירת המקרה ובביצוע כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת״.