בגלל חופשה של שוטר, אדם שרכבו הוחרם לא יכול היה לקבלו חזרה והוא יצטרך להמתין כדי לקבל את הרכב שהוחרם ממנו. מתברר כי במסגרת חקירת פרשת הונאת קרקעות גדולה במזרח ירושלים תפסו לאחרונה שוטרי מפלג הונאה ביחידה המרכזית ג'יפ יוקרתי בשווי של מאות אלפי שקלים. במשטרה טענו כי החשוד עבר עבירות מס ועבירות על חוק איסור הלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים, דבר שמצדיק לכאורה את מעשיהם.
1 צפייה בגלריה
הרכב שהוחרם. "חלמאות משטרתית"
הרכב שהוחרם. "חלמאות משטרתית"
הרכב שהוחרם. "חלמאות משטרתית"
(צילום: פרטי)
לאחר שע"ד אריאל עטרי, המייצג אותו, הגיש בקשה לבית משפט השלום לשחרר את הרכב, התקיים דיון ממושך, ובסופו נקבע כי על הג'יפ לחזור לידי החשוד.
כאשר הפרקליט ביקש בתחילת השבוע לבצע את העברת הרכב לבעליו, מסרו לו שוטרי המפלג שאף שכל התנאים לשחרור הרכב התמלאו - הלקוח יוכל לקבל את הרכב רק בשבוע הבא. כששאל לסיבת העיכוב נדהם לשמוע מהם כי השוטר שמנהל את מגרש המכוניות המשטרתי, ליד בית שמש, יצא לחופשה ואמור לחזור רק בשבוע הבא, ולכן בעל הרכב יצטרך להמתין עד אז. בהמשך נמסר כי אם הבעלים של הרכב ימצא את המפתחות הרזרביים הם ינסו להגיע למגרש כדי למסור לו את הרכב.
הם גם הסבירו כי המפתחות המקוריים של הרכב נמצאים במשרד שבשטח המגרש, אלא שהמקום נעול והמפתחות אצל אותו שוטר בחופשה. הפשרה הזו אומנם התאימה לבעלי הרכב, אבל הפתיעה מאוד את הפרקליט הוותיק.
עו"ד עטרי מסר בתגובה: "המאמץ של שוטרי מפלג ההונאה לשחרר את הרכב לאחר שהתגלתה החלמאות המשטרתית - ראוי לציון, ועם זאת, העובדה שכל יתר הנהגים שביקשו לקבל בחזרה את רכבם מהמגרש בבית שמש - מצאו שער סגור - לא מתקבלת על הדעת ומחייבת בדק בית של מפקד המחוז".
מהמשטרה נמסר: "בעקבות ההחלטה השיפוטית, הרכב הוחזר עוד באותו היום".