תושבת תלפיות בשנות ה-60 לחייה נעצרה בסוף השבוע האחרון, לאחר שגופתו של בן זוגה נמצאה בדירתם. לדברי המשטרה, הן עליה והן על גופת בן זוגה נמצאו סימני אלימות. כאשר האישה נשאלה לגבי סימני האלימות שנמצאו עליה, היא נתנה להם הסבר, אותו בהמשך שינתה – דבר שעורר את חשדם של השוטרים.
בשלב זה, ממתינה המשטרה לביצוע נתיחה שלאחר המוות לגופת הגבר. האישה נעצרה ונחקרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה, אך לדברי נציג המשטרה "לא מן הנמנע שלימים תהיה מואשמת באחת מעבירות המתה, ולכן אנו מאוד זהירים בנקודה הזו". המשטרה בודקת גם את מעורבותו של אדם נוסף באירוע.
1 צפייה בגלריה
נעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה
נעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה
נעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה
(צילום: יאיר שגיא)
עו"ד רמזי קטילאת המייצג את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית ציין כי אין מקום להאריך את מעצרה, היות והיא נחשדת בעבירת שיבוש הליכי חקירה בלבד. עוד ציין כי מותו של בן הזוג הוא כרגע בחזקת מוות טבעי, וכי "מכל מקום אף אחד לא סבור שלמשיבה יש קשר לגרימת מותו של המנוח. מי שהזמין את מד"א זו המשיבה".
שופטת השלום בלהה יעקב ציינה כי קיים חשד סביר ביחס לכך שהאישה שיבשה הליכי חקירה, והאריכה את מעצרה ביומיים.
עו"ד רמזי קטילאת המייצג את החשודה מסר: "מדובר באישה נורמטיבית שהזעיקה את מד"א לשם טיפול בבעלה שהיה במצוקה בריאותית, כמצופה מטבע הדברים. בעקבות מות בעלה היא נמצאת במצב נפשי שמקשה עליה, ואנו מקווים שמשטרת ישראל תתחשב במצב זה ותסיים את חקירתה בהקדם".
פורסם לראשונה: 11:01, 31.05.20