אחרי 12 שנים פוענח ניסיון רצח ושוד: משטרת ישראל חשפה את זהותו והביאה למעצרו של חשוד בניסיון רצח ושוד מזוין שאירע בשנת 2008 בשכונת ארנונה.
1 צפייה בגלריה
זירת ניסיון רצח
זירת ניסיון רצח
זירת ניסיון רצח
(אילוסטרציה: shutterstock)
ראשיתה של החקירה בשנת 2008, בעקבות דיווח שהתקבל משכונת ארנונה אודות אישה בשנות ה-60 לחייה שפונתה לבית החולים במצב קשה עם חבלות וסימני דקירה על גופה. לאחר שעל פי החשד הותקפה בביתה ונשדדה ע"י חשוד שנמלט מהמקום.
חוקרי המשטרה שהגיעו לזירה, פתחו בחקירה ואספו ראיות וממצאים פורנזיים בניסיון לאתר את זהותו של החשוד.
לאחרונה, בעקבות התפתחויות טכנולוגיות שהוכנסו למשטרה במהלך השנים, ובחינה נוספת של התיק ע"י צוות חקירה, הצליחו החוקרים לחשוף לפני כשבועיים את זהותו של החשוד, תושב מזרח העיר (45) ועצרה אותו לפני כשבוע וחצי. החשוד הובא כאמור לחקירה בחשד לשוד מזוין, ניסיון רצח ועבירות חמורות נוספות.
לאור ממצאי חקירתו של החשוד שהתנהלה במהלך השבוע האחרון, הגישה אתמול (ג') הפרקליטות הצהרת תובע נגד החשוד בבית משפט השלום בירושלים, שהאריך את מעצרו עד ליום שישי.
"משטרת ישראל ממשיכה לפתח כל העת את יכולותיה הטכנולוגיות בכלל התחומים ובפרט בתחום הפורנזי, הכל במטרה להגיע לזהותם של החשודים בעבירות חמורות, גם בחלוף מספר שנים, בכדי להביאם לדין בגין מעשיהם ולהרחיקם מהציבור", מסרו במשטרה.