רכבת קלה גם לפנות בוקר: ראש העירייה משה ליאון מקדם בימים אלה תוכנית לפיה הרכבת הקלה תאריך משמעותית את שעות הפעילות שלה בחודשי הקיץ הבאים עלינו לטובה. כיום יוצאות הרכבות האחרונות בשעה 22:54, כך שכבר לפני חצות הלילה, השירות מושבת עד לשעות הבוקר.
2 צפייה בגלריה
הרכבת הקלה
הרכבת הקלה
הרכבת הקלה
(צילום: רועי אלמן)
ל-mynet ירושלים נודע כי ליאון למשרד התחבורה והודיע על כוונתו לקדם את המהלך, שיפעל במקביל למתכונת קווי הלילה של האוטובוסים. על פי התוכנית, בלילות חמישי ומוצ״ש הרכבת תמשיך לנוסע ולהציע שירות עד השעה 3:59 לפנות בוקר. לאחר מכן, הרכבת הראשונה של הבוקר יוצאת בשעה 05:30, כך שבפועל הרכבת תפעל כמעט יממה שלמה רצופה, מלבד 50 דקות בהן לא יהיה שירות.
2 צפייה בגלריה
ראש עיריית ירושלים משה ליאון
ראש עיריית ירושלים משה ליאון
משה ליאון
(צילום: mynet)
"לקראת ימי הקיץ ועם התקדמות מבצע חיסוני הקורונה, מרכזי הבילוי, התרבות, הפנאי והספורט בעיר נפתחו מחדש, ותושבי ירושלים והמבקרים בה ממלאים את הרחובות״, אמר ליאון בשיחה עם mynet. ״בהתאם לכך, הארכת שעות פעילות הרכבת הקלה בחמישי בלילה ובמוצאי שבת תאפשר למבקרים ולתושבים אמצעי תחבורה בטוח, אמין וזמין, שישרת אותם ויפחית את עומסי התנועה. עם סיום תקופת ההסתגלות של חברת כפיר, אני פועל שתתקבל החלטה להאריך את שעות הנסיעה וכך נוכל להציג לירושלמים ולתיירים אלטרנטיבה מועדפת לתנועה בעיר".
פורסם לראשונה: 15:29, 19.04.21