אין ספק כי משטח העבודה הוא החלק החשוב והמשמעותי ביותר בחדר המטבח, ולא בכדי. משטח העבודה מהווה למעשה את לב לבו של המטבח – האזור השימושי ביותר, בו נעשות מרבית הפעולות המתקשרות למטבח ולפונקציה אשר אותה החדר הזה אמור למלא. מסיבה זו, רכישת משטח עבודה למטבח היא משימה לא פשוטה. בין היתר, על המשטח להיות אסתטי, פונקציונלי ועמיד, להשתלב היטב עם מראה המטבח והעיצוב הכללי שלו, וכמו כן להיות קל ונוח יחסית לניקוי.
על אף שכיום קיימים מגוון של סוגי שיש למטבח, נראה כי משטחי הקוורץ של אבן קיסר הם המשטחים הפופולאריים ביותר במרבית המטבחים, בשל סיבות רבות ומגוונות. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.
אבן קיסר
חברת אבן קיסר, אשר נוסדה בשנת 1987, היא אחת החברות הדומיננטיות והמובילות ביותר בתחומה, בעיקר תודות להשקעה הרבה, החתירה לחדשנות והעובדה שהייתה לחלוצה בשוק משטחי הקוורץ הטבעיים. החברה מפעילה מערך מחקר ופיתוח נרחב ונעזרת בצוות עובדים מיומן ומקצועי, עניין אשר מאפשר לה להציב סטנדרטים חדשים וגבוהים בתעשייה. מוצר הדגל של החברה הוא משטחי הקוורץ האיכותיים שלה, אשר מיוצרים במגוון של עיצובים, מרקמים וגימורים ייחודיים ופורצי דרך, תוך מחשבה הן על אסתטיקה והן על פונקציונאליות. על מנת לספק ללקוחותיה את התוצרים הטובים יותר, עובדת החברה בשיתוף פעולה לא רק עם צוות עובדים איכותי, אלא גם עם המעצבים המובילים בעולם.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
יתרונות משטחי הקוורץ
למשטחי הקוורץ מגוון של יתרונות, אשר הופכים אותם לאחד מסוגי משטחי העבודה האיכותיים ביותר למטבח. להלן כמה מהעיקריים שבהם:
  • רמת תחזוקה נמוכה – קוורץ בכלל, ומשטחי הקוורץ של אבן קיסר בפרט, הם משטחי עבודה נוחים וקלים מאוד לניקוי.
  • עמידות גבוהה – הקוורץ נחשב לאחד ממשטחי העבודה העמידים ביותר, בייחוד בפני מצבים כמו קילוף, סדקים או כתמים.
  • אפשרויות צבע ועיצוב רבות – מדובר במשטח עבודה שאפשרויות העיצוב שלו הן כמעט בלתי מוגבלות. עניין זה מאפשר לשלב אותו בקלות בכל חדר מטבח, וכמו כן ליצור משטח המותאם באופן מדויק לטעמו הספציפי של הלקוח.
  • אפשרות לבחירת העובי של המשטח – חברת אבן קיסר פיתחה טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לא רק לבחור את צבע ועיצוב המשטח, אלא גם לשלוט בעובי שלו.
  • התקנה קלה ופשוטה.
יתרונות אלה ועוד, יחד עם אחריות לכל החיים, הופכים את משטחי הקוורץ של אבן קיסר למשטחי העבודה הפופולאריים ביותר כיום לחדר המטבח.
שיש אבן קיסר – הבחירה הטובה ביותר למטבח
ניכר כי למרות שקיימות מגוון של אלטרנטיבות אחרות לשיש למטבח, משטחי הקוורץ של חברת אבן קיסר הם הבחירה הטובה ביותר בכל הנוגע למשטחי עבודה לחדר זה, ולא בכדי. מדובר במשטחים איכותיים, עמידים, פונקציונאליים ויפים, אשר משתלבים בצורה נהדרת במגוון סוגי עיצוב מטבחים, והופכים את חוויית העבודה במטבח למזמינה, נעימה ופרקטית יותר בהשוואה לרוב משטחי העבודה הקיימים כיום בשוק.