כל ביקור בים המלח הוא חוויה מרגיעה, משחררת ומרוממת רוח. הסביבה המדברית הקסומה מתאפיינת קודם כל על ידי אויר נקי ויבש, שמים בהירים, שקט ונוף מרהיב. במקום הנמוך בעולם הסינון הטבעי של קרינת השמש אולטרה סגולית מאפשרת חשיפה מבוקרת לשמש וכתוצאה מכך התמודדות עם מגוון בעיות עור כידוע לכל. הקרקע הסמוכה לים מכילה בוץ שחור עשיר במינרלים, בזכותו ניתן להקל על כאבי פרקים אבל גם לחולל פלאים קוסמטיים. מי ים המלח ידועים כבעלי רמת מליחות גבוהה מאוד וניתן לצוף עליהם ללא מאמץ. מסביב לים, מעיינות מים מינרליים עשירים בגופרית זורמים בשפע רב. אין פלא שבסמוך לים המלח קמו מלונות ספא המציעים חופשות באזור קסום זה, המשלבות מגוון טיפולים ופינוקים בריאים כגון חבישות בוץ, עיסויים, טיפולי פילינג, רחצה בבריכות גופרית, סאונה, ג'קוזי עוד. כל אלה טיפולים מקבלים ערך מוסף משמעותי, בשל תכונותיו היחודיים של ים המלח.
3 צפייה בגלריה
החוף הצמוד למלון לוט. יח"צ
החוף הצמוד למלון לוט. יח"צ
החוף הצמוד למלון לוט. יח"צ
מלון לוט הוא מלון ספא בים המלח הנחשב איכותי במיוחד. לאחרונה חנך 27 חדרים חדשים ואולם כנסים מודרני, כך ממשיך המלון במסורת הארוכה של הצבת סטנדרטים גבוהים בכל תחום. חדרים נאים ומאובזרים, גישה ישירה לחוף ים צמוד, מן היפים בים המלח, קולינריה טובה ידועת שם, אירוח מושלם וכמובן ספא מפואר המציע שלל טיפולים לשחרור מתחים, טיפוח, חידוש מראה העור ובאופן כללי התרוממות הרוח וחיזוק הגוף.
מגוון רחב של טיפולים בספא היוקרתי של מלון לוט
הספא המפואר של מלון לוט נקרא "לוטוספא". ניתן להגיע ליום ספא בים המלח או להזמין טיפולי ספא לאורך כמה ימים של חופשה במלון. הטיפולים המפנקים תורמים כולם לבריאות הגוף והנפש. בספא של מלון לוט עומדים לרשות האורחים בריכת מי ים המלח מקורה ומחוממת, שתי בריכות גופרית, סאונה וג'קוזי. בצמוד לספא חדר כושר חדיש, מצוייד היטב ומאוייש במדריך כושר מוסמך.
3 צפייה בגלריה
ספא במלון לוט. יח"צ
ספא במלון לוט. יח"צ
ספא במלון לוט. יח"צ
בין שלל הטיפולים המוצעים, במסגרת חבילות ספא בים המלח במלון לוט, ניתן למצוא מגוון סוגי עיסויים כגון עיסוי קלאסי, ארומטי, לימפטי, איורוודה (עיסוי הודי), שיאצו, לומי-לומי, עיסוי צדפות, עיסוי אבנים חמות ועוד.
חבילות ספא בים המלח
בכל מלון ספא בים המלח, אורחי המלון מוזמנים לעשות שימוש חופשי במתקני הספא כמו גם לתאם לעצמם טיפולים מן המגוון המוצע במקום. לוטוספא, ספא המפואר של מלון לוט, נחשב לאחד היוקרתיים, המאובזרים והמפנקים ביותר. ניתן ליהנות מטיפולי ספא בים המלח גם במסגרת יום בודד בלבד, על ידי חבילות מיוחדות. חבילות ספא בים המלח כוללות בדרך כלל כניסה חופשית למתקני הספא וטיפול אחד או יותר לפי בחירה. יציאה ליום ספא בים המלח היא דרך מצויינת ליהנות מבילוי מפנק ומרענן, לבד, בזוג או בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
החדרים החדשים במלון לוט. יח"צ
החדרים החדשים במלון לוט. יח"צ
החדרים החדשים במלון לוט. יח"צ
מרפאת DMZ
התנאים הייחודיים בים המלח מהווים הזדמנות להעניק טיפולים רפואיים שלא ניתן לקבל במקום אחר. במלון לוט פועלת מרפאת DMZ המתמחה מאז 1988 בטיפול אקלימי, שבמהלכו מנוצלים תנאי האקלים והסביבה באזור ים המלח. אל המרפאה מגיעים מכל רחבי העולם אורחים הסובלים ממגוון בעיות עור, בעיות ראומטולוגיות ואורטופדיות. סגולות המרפא של ים המלח מאפשרות שיפור דרמטי במצבם של מטופלים רבים, בתוך זמן יחסית קצר, למשך תקופה ארוכה.
חופשה במלון ספא בים המלח היא שילוב של נופש באזור מיוחד וקסום, בין ים ומדבר, עם טיפולי ספא המנצלים יתרונותיו הרבים של ים המלח, טיפולים המוכרים בכל רחבי העולם, והמטיבים לגוף ולנפש כאחד. לוטוספא, הספא של מלון לוט, הוא מן היוקרתיים באזור. אורחי המלון, הנמצאים בו לתקופה או המגיעים לבלות יום ספא בים המלח, נהנים מחוויה בלתי נשכחת בזמן שהותם באזור.