בכל חורף עולה השאלה איך כדאי לחמם את הבית, מהי הדרך היעילה ביותר, הנוחה ביותר וגם הזולה ביותר. בשעה שחימום באמצעות מזגן מייבש את האוויר, תנורי החימום גוזלים מקום ומחמים נקודתית, יצאנו לבדוק איך נוכל להפוך את החורף הקרוב לנוח יותר, חמים יותר והרבה יותר אקולוגי וחסכוני.
חברת מרכז החימום והמיזוג פועלת מעל לשלושה עשורים בתחום החימום לבית תוך התמחות בהסקות ומערכות חימום מתקדמות, החל מרדיאטורים חשמליים ועד לחימום תת רצפתי ואפילו פתרון ייחודי ומהיר לחימום מים.

7 צפייה בגלריה
רדיאטור DECO HEAT
רדיאטור DECO HEAT
רדיאטור DECO HEAT
(יח"צ, מרכז החימום והמיזוג)

7 צפייה בגלריה
רדיאטור DECO HEAT
רדיאטור DECO HEAT
רדיאטור DECO HEAT
(יח"צ, מרכז החימום והמיזוג)

בדומה לאירופה ארצות הברית, שהם השכילו כבר מזמן להבין כי מערכות חימום ייעודיות לבית נוחות יותר, טובות יותר וגם אקולוגיות וזולות למשתמש לטווח הארוך, גם כאן, בישראל הקטנה, מתחילים להפנים את הרעיון. החורפים הישראליים הופכים לקרים יותר ונראה שהמזגן, שנועד בבסיסו לקירור הבית, לא מהווה פתרון מספק.
"בשנים האחרונות השתרשה התפיסה שחימום באמצעות מזגן הוא הפתרון הבריא, האפקטיבי והזול ביותר, אך זוהי תפיסה שגויה", מסביר אסף בן עמי, מנהל השיווק של מרכז החימום והמיזוג, "אין ספר שהמזגן הוא פתרון זול, באופן יחסי, אך הוא סובל משני חסרונות עיקריים: ברגע שמפסיקים את פעולתו החלל מתקרר מהר מאוד וכן הוא מייבש את האוויר בבית, שבעקבותיו רבים מדווחים על סחרחורות ועל יובש בעור ובדרכי הנשימה. לכן, מומלץ לשקול פתרונות של חימום תת רצפתי או רדיאטורים, בהתאם למבנה ולמיקום לבית".

נקי, אפקטיבי וחסכוני – נעים להכיר: חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי מורכב מתחת לריצוף של הבית ולמעשה אינו נראה, כך שאם אתם חושבים על פתרון אסתטי ומעוצב, אין ספק שמדובר באופציה הטובה ביותר. מעבר להנאה של ללכת יחפים על רצפות חמימות, החום עולה כלפי מעלה ומעניק טמפרטורה נעימה ומייטבית, תוך יכולת לשלוט בכל חלל בבית, בהתאם לצרכים ולרצון של בני המשפחה. גם בשעות הלילה המאוחרות, כשהטמפרטורות צונחות קרוב אל האפס, תוכלו להמשיך ולישון בנעימים מבלי לדאוג, אפילו לאחר כיבוי המערכת.

7 צפייה בגלריה
חימום תת ריצפתי
חימום תת ריצפתי
חימום תת ריצפתי
(יח"צ, מרכז החימום והמיזוג)

בשונה מחימום באמצעות מזגן, בו הטמפרטורה צונחת מיד עם הפסקת פעולתו, כשמדובר בחימום התת רצפתי גם לאחר הפסקת פעולת המערכת החום ממשיך להיות מורגש למשך זמן רב.
"יש לשים לב לסוג מערכת החימום שרוכשים ולוודא כי היא יכולה לחמם בכל טמפרטורה נכונה", מסביר אסף, "כבר קרו מיקרים בהם אנשים רכשו מערכות חימום מתקדמות, כביכול, אך גילו באמצע החורף כי הן לא מסוגלות להתמודד עם טמפרטורה נמוכה".

7 צפייה בגלריה
אסף בן עמי, מנהל שיווק
אסף בן עמי, מנהל שיווק
אסף בן עמי, מנהל שיווק
(יח"צ, מרכז החימום והמיזוג)

7 צפייה בגלריה
מאיר, מנהל מכירות
מאיר, מנהל מכירות
מאיר שבתאי, מנהל מכירות
(יח"צ, מרכז החימום והמיזוג)

"חשוב לרכוש את פתרונות החימום מספק שגם מוכר את הציוד בעצמו, גם מספק את ההתקנה עצמה וגם מעניק שירות ואחריות, בכדי להימנע מתקלות הנובעות מהתקנה לא מקצועית. צריך לדעת שקניתם ממקום שיש לו אבא ואמא וחשוב לו שתהיו מרוצים לאורך השנים", אומר מאיר שבתאי, מנהל המכירות של מרכז החימום והמיזוג.

חימום מקומי ומעוצב ללא צורך בתשתית

במידה ואין לכם את התשתית המתאימה להתקנה של חימום רצפתי, אופציה נוספת ונהדרת לא פחות, היא חימום באמצעות רדיאטורים חשמליים של חברת DECO HEAT המחוברים אל הקיר. מדובר בלוחות דקים שאינם תופסים נפח בחלל ומשתלבים בצורה שכמעט אינה נראית לעין ולכן הם אהובים במיוחד גם על מעצבים ושוחרי האסתטיקה. גם כאן, מדובר בפתרון יעיל שאינו מייבש את האוויר ומסוגל להתמודד עם טמפרטורות נמוכות. בשונה מהרדיאטור הנייד, כאן מדובר בפתרון איכותי, אשר מעבר לאמינות ולנוחות השימוש מדובר גם בחיסכון כספי משמעותי ביחס לחימום הנפוץ באמצעות גז או סולר.

7 צפייה בגלריה
משאבות חום
משאבות חום
משאבות חום
(יח"צ, מרכז החימום והמיזוג)

מי גמר את המים החמים?

אחת הבעיות הגדולות ביותר של כל משפחה, מעבר להתמודדות עם לילות קרים, היא המים החמים של המקלחת. מי זוכר להדליק את הדוד בדיוק חצי שעה לפני המקלחת, מה קורה שאחד מבני הבית החליט לעשות אמבטיה ארוכה במיוחד וגמר לכולם את המים החמים ואיך אפשר להיות בטוחים שנקום בבוקר למקלחת חמימה ומעוררת? גם כאן, במרכז החימום והמיזוג, מציעים את הפתרון המתקדם ביותר וגם הזול ביותר. מדובר במחמם מים חשמלי שמסוגל לחמם 11-15 ליטר בדקה, כך שהמים החמים לא נגמרים לעולם. בהשוואה לחימום על בסיס חשמלי או גז, גם כאן מדובר בפתרון החסכוני ביותר שמגיע עד ל-30% בהשוואה לאמצעי החימום המוכרים.
7 צפייה בגלריה
מחממי מים
מחממי מים
מחממי מים
(יח"צ, מרכז החימום והמיזוג)

חם ונעים גם בחוץ

בשנים האחרונות בעלי גינות, חצרות ובעלי עסקים מחליפים את פטריות הגז הוותיקות בפתרונות חימום יעילים, זולים ונעימים יותר כדוגמת תנורי האינפרא אדום. תנורי האינפרא אדום האיכותיים והמיועדים לחימום בתנאי לחות ורטיבות, מאפשרים לחוות טמפרטורה נעימה מחוץ למבנה גם בימים החורף הקרים. זהו פתרון נהדר עבור מי שיש בביתו פרגולות, סגירות חורף וגם לבעלי עסקים כגון בתי קפה, מסעדות וכיוב'.
לפרטים נוספים אודות אמצעי חימום מתקדמים לחורף הקרוב, אתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים של מרכז החימום והמיזוג.
סניף ירושלים - רחוב האומן 22, טלפון: 02-6725544
סניף מודיעין – הקדר 1 ישפרו, טלפון: 08-6785544