בין פתיחת שנת הלימודים לכניסת החגים ידיעות ירושלים ו- mynet מקיימים שבוע שידורים מיוחד ממרכז ירושלים, שיערך בין ה- 15-23.9.20.
על רקע הגל השני, ישראל מתמודדת כעת עם עלייה בתחלואת הקורונה. בשעה שהעתיד עדיין לוט בערפל ואין אנו יודעים כיצד יראו ימות החגים, במכבי שירותי בריאות, קבוצת הבריאות הטובה בישראל, כבר נערכו מבעוד מועד עם מגוון שירותים מתקדמים לחברים, כדוגמת בדיקות קורונה מהירות, סיוע נפשי בעת לחץ וחרדה, טיפול מרחוק ומענה רפואי 24 שעות ביממה.
אל האולפן השקוף בירושלים יגיעו מיטב המומחים של מכבי שירותי בריאות בכדי לענות על כל השאלות הבוערות סביב הקורונה וגם איך נערכים לשפעת העונתית שמתקרבת אלינו. ביניהם: ד"ר טניה קרדש – מנהלת רפואית מחוזית, ד"ר אבי הרמן – רופא משפחה, חנה אלקלעי – פיזיותרפיסטית מחוזית ואסנת דמרי – מנהלת מרחב מרכז ירושלים.

3 צפייה בגלריה
ד"ר טניה קרדש, ד"ר אבי הרמן
ד"ר טניה קרדש, ד"ר אבי הרמן
חנה אלקלעי, ד"ר אבי הרמן
(צילום: דוברות מכבי)

3 צפייה בגלריה
חנה אלקלעי, אסנת דמרי
חנה אלקלעי, אסנת דמרי
ד"ר טניה קרדש, אסנת דמרי
(צילום: דוברות מכבי)

בפאנל הבריאות תוכלו לקבל את כל התשובות על השאלות, בין היתר כיצד מטפלים במכבי שירותי בריאות בחולי קורונה, כיצד נערכים לקראת השפעת העונתית שכפי הנראה תפרוץ בקרוב, לצד מגיפת הקורונה, על התמודדות עם מחלות שבשגרה שאין להזניחן וכמובן, יציגו את החידושים הדיגיטליים ואת הרפואה מרחוק שהם עתיד בריאות הציבור.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לשבוע השידורים המיוחדים.