מחלקה נוספת נפתחה בהדסה, הגל החמישי בעיצומו: בבית החולים הדסה עין כרם, נפתחה הבוקר (שישי) מחלקת קורונה נוספת, שניה במספר. מתוך סך המאושפזים בשלושת בתי החולים בעיר הבירה - 38 מהם באורח קשה וקריטי.
1 צפייה בגלריה
חיטוי בבית החולים הדסה עין כרם
חיטוי בבית החולים הדסה עין כרם
חיטוי בבית החולים הדסה עין כרם
( צילום: שלו שלום)
מהדסה נמסר כי היום מטופלים במחלקות 33 חולים כאשר 3 מהם במצב קריטי ו-12 במצב קשה. ב'שערי צדק', 31 חולי קורונה המאושפזים במחלקה סך הכל, מהם תשעה מוגדרים במצב קשה ו-9 אחרים במצב בינוני. בנוסף, ארבעה אחרים מאושפזים במחלקת טיפול נמרץ קורונה. במחלקת הקורונה במרכז הרפואי מאושפזות גם תשע יולדות חיוביות, אלא שאף אחת מהן לא מוגדרת במצב קשה.
במוסד הרפואי הגריאטרי-שיקומי 'הרצוג', 23 חולי קורונה נכון להיום בבוקר, 5 חולים התקבלו רק היום. מתוך כלל החולים 9 מהם במצב קשה.
ציון הרמזור היומי של העיר הוא 9.2 מתוך 10, והיא מוגדרת 'אדומה' – המשמעות: בעיר תיושם מדיניות ריסון, העשויה להגיע גם להחלטות על סגרים או הכרזה על אזור מוגבל. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 11,876 איש. שתי שכונות בעיר הבירה צבועות גם הן בצבע האדום, פסגת זאב והר נוף. בכתום מסומנות השכונות הבאות: תלפיות, גבעת מרדכי, הר חומה, גילה, גבעת משואה, בית הכרם, גבעת שאול, סנהדריה, בקעה, טלביה, ארנונה, רוממה, קריית משה, קטמון וקטמון הישנה.
פורסם לראשונה: 13:46, 07.01.22