Yullia - Premium Beauty Lounge
3 צפייה בגלריה
Yullia - Premium Beauty Lounge
Yullia - Premium Beauty Lounge
Yullia - Premium Beauty Lounge
(צילום: יחצ)
ברחוב המלך דוד 16 פינת רחוב משה הס בירושלים, מרחק נגיעה ממלון וולדורף אסטוריה, ממוקם לו מכון קוסמטיקה ואסתטיקה בן חמישה כוכבים בבעלותה של דבורה טויטו, Yullia - Premium Beauty Lounge שמו.
מדובר במקום ענק של יופי ופאר, נוחות ודיסקרטיות, לצד שיא הטכנולוגיה המקצועית, היגיינה ושירות אדיב כמו בחו"ל.
הטיפולים במכון ניתנים על ידי 20 נשות מקצוע מנוסות ואדיבות, ואלו בין היתר כוללים:
✅ טיפולי פנים מבית DERMALOGICA.
✅ פדיקור.
✅ מניקור/ מניקור ג'ל/ בנייה.
✅ הסרת שיער בשיטת .SHR במכשיר ייחודי לנשים, גברים וילדים מגיל 12.
✅ שעווה לכל הגוף לגברים ולנשים.
✅ הרמה והלחמת ריסים.
✅ איפור קבוע.
✅ הזרקות בוטוקס וחומצה הילראונית על ידי רופא מוסמך.
✅ חדר שיזוף מיוחד.
✅ חדר עיסויים ועוד.
Yullia - Premium Beauty Lounge: המספרים מדברים בעד עצמם
בזכות שפע הטיפולים שניתן למצוא במכון, אין זה מפתיע כי מאגר הלקוחות של Yullia - Premium Beauty Lounge כולל בתוכו למעלה מ 6,000 לקוחות המתגוררות בירושלים והסביבה, ומתברר כי השם הטוב של רשת YULLIA וצוות העובדות שלה אף חצה גבולות:
"אחד הדברים שמסבים לי אושר וגאווה גדולה זו העובדה כי בנוסף לקהל הלקוחות הקבוע שלנו, נשים וגברים מירושלים וממקומות אחרים בישראל, בכל שנה מגיעים אלינו גם מאות תיירים ששמעו על Yullia Premium Beauty Lounge ממי שביקרו קודם לכן במקום בזמן חופשה בירושלים, או בזכות המלצות שקיבלו בבתי המלון השונים בעיר", דבורה טויטו מספרת עם ניצוץ של התרגשות בעיניה.
Yullia - Premium Beauty Lounge: הסודות הקטנים שעושים את ההבדל
3 צפייה בגלריה
Yullia - Premium Beauty Lounge
Yullia - Premium Beauty Lounge
Yullia - Premium Beauty Lounge
(צילום: יחצ)
מעטות הן הפעמים שאל תוך שוק רווי של מכוני יופי וקוסמטיקאיות עצמאיות שנמצאות בכל פינה, ישנו מקום שהצליח להעמיד סטנדרט בינלאומי.
כיצד דבורה הצליחה למתג את המכון שלה כיוקרתי והנחשק ביותר בירושלים?
"לא הייתי יכולה להצליח בלי התמיכה שיש לי מהילדים ומבעלי, לצד הניסיון המעשי שצברתי במהלך 20 שנות פעילות בעולם העסקים, יזמות ונדל"ן.
לכן ברגע שקיבלתי את ההחלטה לפתוח סניף של Yullia כזכיינית בירושלים, הצבתי לי מספר מטרות, מתוך ידיעה כי אלו יעשו את ההבדל בין עוד מכון לבין הטוב ביותר.
בראש ובראשונה אספתי סביבי נשות מקצוע שהן לא רק מנוסות ובקיאות בנעשה בתחום, אלא מי שקמות בכל בוקר מחדש ומגיעות לעבודה מתוך תחושת שליחות, להעניק את הטוב ביותר עבור כל לקוחה וגם הכי חשוב ליהנות מהעבודה שלהן. זה בא לידי ביטוי גם בתוצאה המקצועית אבל לא פחות חשוב בקשר האישי שנרקם.
אני תמיד זוכרת כי מי שמגיעות אלינו לא מבקשות רק להיות יפות ומטופחות יותר, אלא הן מבקשות לעצמן מרגוע מרעשי היום-יום והשגרה השוחקת, לשבת בכורסת עיסויים מיוחדת בזמן ששתי מטפלות מעניקות לה טיפול פדיקור ומניקור, עם מוזיקה נעימה ברקע וכוס יין ביד.
לכן בניתי את המכון כך שיעניק את השקט ואת הפרטיות החשובה כל כך, כולל חדר VIPאליו מגיעים חברי כנסת או דיפלומטים מהשגרירויות השונות, וגם מקום למסיבות שונות. כמו מסיבת רווקות, ימי הולדת, בת מצווה וכל סיבה לחגיגה", דבורה העניקה הצצה אל מאחורי הקלעים וכיצד בחוכמה רבה היא ידעה לשים את האצבע ולתת את תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, כאלו שעושים את ההבדל ומציבים את Yullia Premium Beauty Lounge כמכון ששמו הולך לפניו כבר כמעט 10 שנים בירושלים.
Yullia Premium Beauty Lounge: יצירת קשר
3 צפייה בגלריה
Yullia - Premium Beauty Lounge
Yullia - Premium Beauty Lounge
Yullia - Premium Beauty Lounge
(צילום: יחצ)
גם בתקופת הקורונה המאתגרת, הלקוחות של Yullia - Premium Beauty Lounge המשיכו לבוא בהמוניהם, ובזכות הניהול המופתי של דבורה והצוות שמקיף אותה המקום המשיך לעשות חיל. בזכות העובדה שרשימת הלקוחות שמבקשים לקבל טיפול קוסמטי כזה או אחר גדלה בכל יום, דבורה טויטו הזכיינית הבלעדית של הרשת בירושלים נמצאת כרגע במגעים לפתוח סניף חדש של Yullia, הפעם ברמת בית הכרם, על כך כדאי להמשיך לעקוב.
לפרטים נוספים והזמנת תור, חייגו: 02-6741000.
וואטסאפ 054-7184856.
יש חנייה לכל המבקרים במכון.