עיריית ירושלים בשיתוף "ישראל בידור!" תקיים מחר (ג') הפנינג חיסונים ראשון מסוגו המיועד לצעירים הירושלמים. האירוע יתקיים בין השעות 11:00-15:00 בארנה עבור חברי קופות החולים "מכבי" ו"כללית" ומטרתו להנגיש את החיסונים לאוכלוסייה הצעירה בירושלים, לעודד את בני הנוער והצעירים לצאת ולהתחסן ולהגדיל את אחוז המתחסנים בעיר.
1 צפייה בגלריה
חיסון בני הנוער החודש בירושלים
חיסון בני הנוער החודש בירושלים
חיסון בני הנוער החודש בירושלים
(צילום: שלו שלום)


במסגרת הפנינג החיסונים שתקיים העירייה יתבצעו הגרלות באמצעות כרטיסי גירוד נושאי פרסים. בין הפרסים שמציעה העירייה: כרטיסים למשחקים של בית"ר ירושלים בכדורגל, הפועל ירושלים בכדורסל ומופעי תרבות נוספים שמתחדשים עתה בעיר. באירוע ישתתפו גם ליאל אלי ואריאל צברי, משפיעני רשת ידועים שיקראו גם הם לקהל הירושלמי הצעיר להגיע ולהתחסן, על מנת להילחם בנגיף הקורונה ולהשיב את השגרה לסדרה.
כזכור, בשבוע שעבר הודיעה עיריית ירושלים כי על מנת לעודד את הציבור בעיר לצאת ולהתחסן, תציע מספר תמריצים ביניהם כרטיסים למופעי תרבות ולמשחקי הספורט המתחדשים עתה בירושלים וכן חלוקה של טאבלטים.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לעודד את הירושלמים להתחסן ולחזור לחיים נורמליים. במיוחד עבור הצעירים הירושלמים הבאנו סל הטבות לעזרה ועידוד חיסונים. אני קורא לכולם. צאו להתחסן".