נלחמים בקורונה: קבוצת י. ספרא תרמה 3.15 מיליון דולר (11 מיליון שקלים) למרכז הרפואי הדסה בירושלים. תרומה זו הינה עבור מכשירי הנשמה למחלקה לטיפול נמרץ הייעודי לחולי קורונה השוכנת בבניין ההיסטורי העגול של בית החולים הדסה בעין כרם.
"בירושלים אוכלוסייה מבוגרת רבה החיה בצפיפות יחסית, ולכן קיים חשש לפיו העיר צפויה להיות מוקד להמשך התפרצות של המגיפה. במקרה כזה, בית החולים ייאלץ להתמודד עם אתגר כפול: הטיפול השוטף בחולים בכל המחלקות, ובו בעת - טיפול בחולי הקורונה החדשים המגיעים לבית החולים מדי יום. תרומה זו תעניק להדסה את היכולת להתמודד עם זרם החולים, עכשיו ובעתיד", מסרו.
1 צפייה בגלריה
הדסה עין כרם
הדסה עין כרם
הדסה עין כרם
( צילום: רפי קוץ)
"הדסה אסירת תודה לקבוצת י. ספרא על ראיית הנולד שלה ונדיבותה בתקופות קשות אלה. בעבודה עם הדסה אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של ארגון נשות הדסה בארה"ב, ובשיתוף פעולה של קרן היסוד, תרמה קבוצת י. ספרא כדי להקל על פעולות מצילות חיים של חולי קורונה בבית החולים הדסה בישראל".
מקבוצת י. ספרא נמסר: "אחד הלקחים המרכזיים ממגפה זו הוא שמערכות הבריאות חייבות להיות מצוידות כראוי זמן רב לפני גלי מגיפה פוטנציאליים בכדי להציל חיים רבים ככל האפשר. הקבוצה שמחה להעניק תרומה זו, ובכך לאפשר להדסה לטפל באוכלוסייה הפגיעה ביותר בישראל".