1 צפייה בגלריה
דני קוץ. צילום: רפי קוץ
דני קוץ. צילום: רפי קוץ
דני קוץ. צילום: רפי קוץ
שם: דני קוץ - דה וולט. הרבה מכירים אותי גם כ'דיקיי'
מתקלט ב: כשאני מגיע לביקורי מולדת בירושלים אני מתקלט בעיקר בפרגמון או ברייבים והפקות שונות. בעברי לא פסחתי על מקומות כמו הסירה והמזקקה. בשאר הזמן תוכלו לשמוע אותי במועדונים בברלין בפסטיבלים ברחבי אירופה.
מי אני: המסע המוזיקלי התחיל אצלי בילדות. בגיל שמונה קיבלתי ליום הולדת מקלדת קסיו והתחלתי ללמוד לנגן ג'אז. בגיל 15 נכנס לי הג'וק של המוזיקה האלקטרונית והתחלתי לעסוק ביצירה. את ההשפעות המוזיקליות שלי קיבלתי ישר לווריד מהרייבים שהיו בירושלים, של חבורות כמו ה־100 מטר ו־RAW, וכמובן מהמועדון האגדי האומן 17. כאחד שגדל בעיר אני חושב שאני בר מזל.
כיום אני גר בברלין ומחלק את הזמן שלי בין יצירה באולפן, תקלוטים, הלהקה שלי De Wolt ו־Hypernatural, שהיא תוכנית טלוויזיה מוזיקלית ונסיונית שאני משדר באינטרנט עם השותפים מהאולפן בברלין. במשך השנים יצרתי מוזיקה בסגנונות שונים שנעו בין טכנו, דיפ האוס ואלקטרו, והיום עם הלהקה שלי אני מפיק אינדי פופ עם השפעות של רוק פסיכדלי.
בדרינק: וודקה קראנברי או ג'ין אנד טוניק לחלופין.
בתקליטייה: בתקלוטים אני אוהב לגוון ולזגזג בין טכנו, אלקטרו, אסיד ושיקאגו האוס, אינדי דאנס וניו דיסקו. מעבר לזה אני אוהב לשלב בסטים יציאות של ניו וייב וכל מיני דברים מוזרים ואחרים שמשתלבים בתוך כל המארג הזה.
בעמדה: EDMX, Black Light Smoke, JPLS, SS/S, Tobias, Easter, Johannes Heill, Mick Wills, Machine Codes Robert Hood, Charles Manier. ומוזיקה מקורית שלי.
בהצהרה: בכל מסעותי בעולם כלום לא השתווה לשיאים של המסיבות והרייבים המיתולוגיים שהיו בירושלים. יישר כוח לאנשים שממשיכים לשמור על הגחלת.
לאינסטגרם לחצו כאן או לסאונד קלאוד - לחצו כאן. לתוכנית הטלוויזיה האינטרנטית Hypernatural - לחצו כאן.