1 צפייה בגלריה
 Dj tahel. צילום: דניאל שיטרית
 Dj tahel. צילום: דניאל שיטרית
Dj tahel. צילום: דניאל שיטרית
שם: תהל פריימן - Dj tahel
מתקלטת ב: אקסטטיק דאנס, בוגי, פאבים, פרדי למון, מסיבות, אירועים פרטיים, ולאחרונה גם חתונות.
מי אני: יש לי חיבור וחלום לעסוק במוזיקה כבר הרבה זמן, יותר מהמקום של נגינה, אבל תמיד זה נראה לי משהו רחוק ולא ממשי. פתאום נפל רעיון התקלוט, והדליק אותי ממש המקום שאני אתעסק ואביא את עצמי לאחרים באנרגיות של שמחה, חיבור, שחרור ואהבה למוזיקה.
החלטתי שאעשה קורס בלי קשר לאן שזה יוביל אותי, שהדרייב שהמוזיקה עושה לי מספיק חזק וזו סיבה מספיק טובה. החיים מפתיעים ומזמנים דברים מדהימים, וגם אני תפסתי אומץ, לפנות ולהגיד- כן, זה מה שאני עושה ואני ממש מבסוטה על זה.
זה מסע של לימוד; מהמקום המוזיקלי והמקצועי, מלימוד על אנשים, איך ליצור חיבור ביניהם, מה המוזיקה עושה להם, איך להתאים אותה אליהם וגם להביא אותם למקומות חדשים. לעבור ביחד איתם דרך.
בעיקר לימוד על עצמי. לימוד על שחרור, הסתכלות טובה והרבה אמונה.
בדרינק: ערק ובירה.
בתקליטייה: אני מאוד אוהבת בתקלוט לשלב בין סגנונות שבאים מהרבה מחוזות. בלקניים, ערביים, אתניים, אפריקאיים, צועניים, הודיים, ברזילאיים. ליצור סט מגוון, מעין מסע דרך תרבויות וחוויה של עושר ומגוון.
בעמדה:.Anna rf, Al Jawala, Gypsy Hill, Tarante Groove Machine, Gregor Salto, Zafrir Ifrach, Sajanka, Mark Eliyahu, Yemen Bluse, Quarter to Africa, Shiran, Petra, Madbuha Project
בהצהרה: עופו על החיים ועל עצמכם!
ליוטיוב של Dj tahel - לחצו כאן.