1 צפייה בגלריה
מעין ראפה. צילום: גיא פיידמן־רשף
מעין ראפה. צילום: גיא פיידמן־רשף
מעין ראפה. צילום: גיא פיידמן־רשף
שם: מעין ראפה
מתקלטת ב: מועדון הבוגי, בשכנה, בדיר בבית הנסן ובאירועים פרטיים - חתונות, מסיבות וחינות.
מי אני: במקביל לתקלוט אני כותבת פרוזה ובעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית. התקלוט בשבילי הוא מקום שבו אפשר לשלב את שני התחומים האלה: אומנות ויצירה של מהלך מוזיקלי, שהוא סיפור ודרך, עם קשב מדויק לסיטואציה ולמה שהקהל צריך. אני אוהבת לראות את הרוקדים ברחבה עוברים תהליך בזמן הריקוד, להרגיש שאני לוקחת אותם למקומות של שחרור ופורקן של אנרגיה וגם לחוויה של דמיון ורגש דרך התנועה והמוזיקה. היום אני מתקלטת בעיקר במסיבות ובחתונות - אוהבת במיוחד את אלו שבהן יש דגש על פשטות ושחרור נטול מעצורים ופחות על מנות הפתיחה והקינוחים. לרוב קהל הרוקדים בחתונות האלה נהנה מהמוכר וגם שמח לרקוד לצלילי מוזיקה חדשה ומקפיצה מרחבי העולם.
בדרינק: עראק וג׳ין&טוניק.
בתקליטייה: אני נהנית לנסות לגוון ולמצוא אלמנטים משותפים בין טרקים שבאים מעולמות שונים ולשלב אותם בסט. אני אוהבת במיוחד שילובים של מאפיינים אתניים ממקומות שונים בעולם עם דאנס, אלקטרוני והיפ הופ. זו יכולה להיות מוזיקה כורדית, ערבית, ברזילאית, טורקית, אינדיאנית, אפריקאית, הודית, בלקנית, ומכל מקום בעצם.
בעמדה:Lizzo, Shazalakazoo, Zafrir Ifrach, Warda, Cheb i Sabbah, Os Tincoas, Bomba Estereo, Princess Nokia, Beyonce, La Fouine, Gnawa Diffusion, Anderson, Paak, A Tribe Called Red, Dj Shub, Dunkelbunt, SOUL47, Bau, Skip&Die.
בהצהרה: לעולם אל תפסיקו לרקוד.
לסאונד קלאוד של ראפה לחצו כאן.