שיטות הדברה: כימית, ירוקה או ביולוגית
אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לדעת, הוא שלכל סוגי המזיקים ישנה שיטת הדברה שונה שמתאימה לשימוש. הדברת ג'וקים ותיקנים לצורך העניין, תהיה שונה לחלוטין מהדברת טרמיטים בירושלים או הדברת עברים וחולדות – כשהדגש הוא על העובדה שההדברה תפעל באופן הטוב ביותר, כששיטת ההדברה תותאם בצורה הטובה ביותר ותבוצע באופן מקצועי ויעיל.
אז מהן שיטות ההדברה המרכזיות בשוק?
הדברה כימית: ההדברה הכימית נחשבת להדברה היעילה ביותר. ההדברה מורכבת מחומרי הדבר כימיים כשהבסיס הוא למעשה רעל, המיועד להשמיד לחלוטין את המזיקים השונים. למרות יעילות ההדברה, בשנים האחרונות עלתה בישראל המודעות לרעילות והנזקים שחומרי ההדברה הכימיים עלולים לגרום, משום שעל אף יעילותם, מדובר בחומרי הדברה שעשויים להוות סכנה אם לא עושים בהם שימוש ראוי במינונים והריכוזים הנכונים. בעת ולאחר השימוש בחומרי הדברה כימיים, מומלץ לאוור את הבית למספר שעות, בהתאם להמלצת החברה או המדביר.
1 צפייה בגלריה
הדברה בירושלים
הדברה בירושלים
הדברה בירושלים
(צילום: freepik)
• הדברה ירוקה: ההדברה הירוקה הינה ההדברה שנחשבת הבטוחה ביותר לשימוש. מדובר בהדברה המורכבת מחומרים צמחיים, טבעיים או חומרים בעלי ריכוז כימיקלי נמוך. ההדברה נחשבת לבטוחה מאוד לשימוש, אך עם זאת ראוי לציין שמדובר בהדברה שלא תמיד מספיקה במקרים שבהם כמות המזיקים או החרקים המקום חריגה. בעת ולאחר השימוש בהדברה ירוקה, מומלץ לשהות מחוץ לבית ולאוורר אותו כמובן, אך זמן האוורור קצר באופן משמעותי בהשוואה לשימוש בחומרי הדברה כימיים.
• הדברה ביולוגית: חומרי ההדברה הביולוגיים הינם חומרים שלמעשה גורמים להשמדה טבעית של המזיקים, ללא התערבות חומרים כימיים. ההדברה מורכבת ממה שנקרא "אורגניזמים", שהתפקיד שלהם הוא להשמיד, לטרוף או לגרום למזיקים למוות בעת השימוש. אם ההדברה הביולוגית אינה מוכרת לכם, זה ככל הנראה משום שהשימוש בה נפוץ יותר בחקלאות ופחות לצרכים פרטיים בבתים ומשרדים.
חברת הדברה בירושלים: כך תבחרו נכון
כאשר אתם מחפשים שירותי הדברה בעיר ירושלים המבוצעים על ידי מדביר מורשה, כדאי שתדעו כיצד לבחור נכון את בעל העסק שיעניק שירות המותאם לצרכים שלכם. הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליכם לדעת, הוא שעל חברת ההדברה להחזיק ברישיון של המשרד להגנת הסביבה בישראל. בנוסף, על חברת ההדברה להשתייך לאיגוד המדבירים בישראל.
מעבר לבדיקה הרישיונות של חברת ההדברה, מומלץ לבחור במדביר בירושלים עם המלצות קודמות המעידות על מתן שירות מקצועי ואיכותי, כדי לוודא שאתם בוחרים בבעל מקצוע שיוכל לספק לכם את הפתרונות המתאימים, לתת אחריות על העבודה וכמובן לענות על כל שאלה.
לפני תחילת העבודה עם חברת ההדברה, וודאו מה המחיר המוצע לכם ובדקו האם הוא עומד בממוצע בשוק. כדאי לדעת שהמחיר לכל סוג הדברה נקבע בהתאם לכמה פרמטרים שונים: גודל החלל, כמות החומר הנדרשת לשימוש, סוג המזיקים וכן סוג ההדברה עצמה. ייתכן ותתקלו בחיובים נוספים, כמו במקרה חריג במיוחד או בכמות מזיקים גדולה, שמצריך הגעה של כמה אנשי צוות למקום – כך או כך, בדקו את המחיר הסופי מראש והימנעו מהפתעות.
לקבלת מידע נוסף, ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-8303463 וכמובן לבקר באתר האינטרנט שלנו או בדף הפייסבוק של פסט מאסטר - מדבירים בירושלים ובפריסה ארצית רחבה.