לימודי סייבר במכון מגיד למשל, לימודי פסיכותרפיה או לימודי אבטחת מידע ועוד רבים ונפלאים. כמוסד המשתייך לאוניברסיטה העברית שנחשבת לחוד החנית האקדמי בישראל, מובטחת לסטודנטים איכות לימודים גבוהה במיוחד, ויציאה בטוחה לשוק. אילו סוגים של לימודי סייבר במכון מגיד ניתן ללמוד?
  • קורס קציני הגנת סייבר, מידע ופרטיות – האופציה הראשונה של לימודי סייבר במכון מגיד היא להצטרף לאחד התחומים המבוקשים בעולם ולהפוך לקציני הגנת סייבר, מידע ופרטיות. במסגרת הקורס יקבלו הסטודנטים כלים שיאפשרו להם להשתלב בכל חברה העוסקת בסייבר, במגוון תפקידים. הקורס יתאים לאנשי IT, לחובבי טכנולוגיה, ולכל אדם אחר שמעוניין להשתלב בתחום הולך ומתפתח.
  • מנהלי אבטחת מידע וסייבר – מי שכבר נמצא בתחום ומעוניין לרכוש עוד ידע ולהתפתח אפילו יותר, יוכל להצטרף לתכנית המנהלים. מטרת התכנית היא להכשיר את המנהלים החדשים בעולם אבטחת המידע והסייבר בארץ, מתוך ניסיונם רב השנים של צוות המומחים בתחום שמעביר את התכנית. המרצים שמגיעים עם ידע ברמה בינלאומית, מקנה ידע ברמה גבוהה על עולם אבטחת המידע והסייבר, ומקיפה את ההיבט הניהולי, העסקי והטכנולוגי בתחום. כשהם מצוידים בסל הכלים המתקדם והמקיף ביותר, יוכלו הסטודנטים להשתלב בקלות בעולם העבודה עם מקצוע שהביקוש לו רק הולך וגובר.
1 צפייה בגלריה
מכון המגיד
מכון המגיד
מכון המגיד
(צילום: pixabay)
התכניות מלוות ומוכרות על ידי חברות וגורמים מקצועיים מתחום הסייבר (CISCO, HELENA ועוד), כך שהסטודנטים יוצאים לשוק העבודה כשהם מגובים על ידי אוטוריטות בתחום, מוכנים ומזומנים לתת שירות מעולה ולקחת את תחום הסייבר בארץ צעד אחד קדימה. מדוע כדאי להצטרף ללימודי המשך? זה ממש לא משנה אם המטרה שלכם היא להתחיל לימודי פסיכותרפיה או לעשות הסבה ולהתחיל דווקא לימודי סייבר במכון המגיד בסופו של דבר, ידע הוא כוח וככל שנדע ונכיר יותר תחומים כך ניצור לעצמנו יותר אפשרויות עבודה ועניין. זוהי גם מטרתם של לימודי ההמשך; ליצור מסגרת המאפשרת לכל המעוניין להוציא תעודות בתחומים שונים בענף ממנו הוא מגיע, או לעשות הסבה לתחום חדש לחלוטין. המסגרות הללו מאפשרות גם להשלים לימודים לקראת תואר או לרכוש תעודה גם ללא תעודת בגרות. בזכות כל אלו, ישנה הכרה משמעותית יותר ביתרונותיהם הנפלאים של לימודי ההמשך ולימודי תעודה, כך שרבים מחליטים לוותר מלכתחילה על תארים אקדמיים ולגשת ישר למוסדות המציעים לימודי המשך ותעודה. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להרחיב את הידע המקצועי שלכם, להוציא תעודה שתהיה הפתח שלכם לקריירה מצליחה, ולהגיע ליום פתוח על מנת להיחשף לתכניות הלימוד במקצועות השונים במכון; סייבר, פיתוח משאבים, עוזרי וטרינר, פסיכותרפיה ומקצועות טיפוליים נוספים, ועוד.