אחת הנקודות שישפיעו היא באופן טבעי המקום בו נערוך האירוע.
למשל, אם אנחנו מחליטים לערוך את האירוע בירושלים, בין אם זה באולם ובין אם זה בגן אירועים, או בכל מקום פתוח אחר, יהיו לכך השפעות מסוימות, הן על סגנון ועיצוב האירוע והן על מאפיינים אחרים שיכולים להשפיע עליו. למשל, אחד הדברים שיכולים להיות מושפעים מכך זה האוכל שאנחנו נרצה להגיש לאורחים שלנו.
הברירות שעומדות לרשותנו הן קייטרינג רגיל או אפשרות להזמין מגשי אירוח אשר חברת קייטרינג מקצועית ומנוסה אחראית על הכנתם ואספקתם. היא דואגת לספק לנו את כמות המגשים הרלוונטית, זאת במטרה שאנחנו נוכל להציע אותם לאורחים שלנו כפי שאנחנו רוצים.
צריך לומר, הבחירה להגיש מגשי אירוח בירושלים היא מאוד טבעית, מאחר וכך אנחנו יכולים להיות הרבה יותר גמישים בתכנון האירוע, בין אם זה בהתאם לאופי שלו, בין אם זה בהתאם לסוג וכמות האורחים וכן בהתאם למיקום בו אנחנו רוצים לערוך אותו. ישנו יתרון נוסף לשימוש באופציה של מגשי אירוח, מדובר על מגשים כשרים כמובן שיכולים להתאים לכל הסועדים ללא חשש.
1 צפייה בגלריה
מוריס מונייר
מוריס מונייר
מוריס מונייר
(צילום: יח"צ)
אילו מגשי אירוח יכולים להתאים לנו? כשאנחנו מתכננים אירוע בירושלים ועלינו לבחור אילו מגשי אירוח להזמין, עלינו לחשוב כיצד נרצה לתכנן את האירוע כך האורחים שלנו יוכלו ליהנות מתפריט מתאים מהמנה הראשונה ועד למנה האחרונה.
במנות הראשונות אנחנו יכולים להציע להם מגוון סלטים מסוגים שונים, כולל סלטי קינואה, סופר פוד, בורמזי, קפרזה ועוד. אפשר להגיש סלטים כלליים וכן סלטים בכוסיות אישיות לכל אורח.
לאחר מכן אנחנו יכולים להציע לאורחים שלנו מגוון מאפים, לחמים, כריכים, מיני פיצות, מיני בייגלה ועוד. אלו יכולים להוות את החלק המרכזי של התפריט. כל כריך מגיע כמובן עם ממרחים ופריטים שונים. לצד זה אפשר להציע מגש גבינות וסלמון.
החלק הבא יכלול כבר את הקינוחים, בין אם מדובר על מאפים מתוקים, עוגות, מקרונים, פירות העונה, מוסים, קרמבו ועוד. כל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו.
באופן טבעי, החלוקה בין שלושת החלקים בתפריט תהיה על פי זמן האירוע, סוג האירוע ואופי המשתתפים. למשל, באירוע של ילדים סביר להניח שהחלק של הקינוחים יהיה גדול יותר מאשר חלקים אחרים, לעומת זאת אצל מבוגרים זה יהיה הפוך.
למה חשוב לשים לב? יש לשים לב לשלושה פרטים עיקרים:{ ראשית, שהתפריט יהיה מלא וכולל ואכן יתאים לכלל האורחים. שנית, שהמגשים יגיעו בזמן ויהיו מסודרים במקום לפני שהאורחים מגיעים. שלישית, שהמקום יספק מגשי אירוח עם מנות עשויות מחומרי גלם טריים וכמובן יעמדו בתנאי הכשרות הרלוונטיים.