הזמנת עיסוי הן כעיסוי עד הבית והן כעיסוי בספא זה תמיד סיבה למסיבה, אנו מצפים לשעה חלומית של רגיעה , שיפור הבריאות וגם פינוק אישי.
האמת צודקים מגיעה לנו להשקיע בעצמינו פעם בה ולהשקיע את הכסף שאנו עמלים כל כך בשיפור הבריאות, ולהעניק לגופינו מתנה.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

לעיסוי יתרונות רבים מעבר לפינוק אישי, כמו שיפור זרימת הדם ,ייצור מוגבר של כדוריות דם לבנות, ניקוי רעלים ופסולת מין הגוף , חידוש רקמות , הגמשת השרירים ועוד...
אנו נסקור עבורכם חמישה סוגי עיסויים שכדאי לכם להכיר ורגע לפני שאתם בוחרים עיסוי או מזמינים עיסוי בבית מלון או ספא או מעסה שמגיעה עד לביתכם תוכלו להיות הרבה יותר חכמים ולבקש את העיסוי המתאים ביותר לגופכם ובכלל למה שאתם אוהבים .

אז בואו נתחיל ...

עיסוי שוודי :
העיסוי הפופולארי היום וכל מעסה מתחיל או מנוסה יודע להעניק עיסוי שוודי זהו העיסוי המבוקש ביותר .
בדרך כלל תבקשו עיסוי זה אם אתם מעוניינים בעיסוי עם שמן ותרצו עיסוי שהוא עדין יותר מלטף בעל תנועות מלאות ,בדרך כלל השמן שמשתמש המעסה הוא שמן שקדים אבל לא רק גם שמן זרעי ענבים ,יכול לעבוד.
העיסוי עוזר הרפיית שרירים ,תורם להירגעות ,מפחית לחצים ,וממריץ את זרימת הדם.
אז עם נסכם שאם אתם מעוניינים בעיסוי מרגיע משחרר מרענן ועדין אז זהו העיסוי בשבילכם.
לרוב אנשים עדינים יותר מבקשים עיסוי קליל מלטף ומרגיע .
עיסוי רקמות עמוק:
זה קורה והרבה אנשים מבקשים עיסוי חזק שירגישו אותו, נכון הגעתם לעיסוי המתאים בשבילכם וזהו עיסוי רקמות עמוק .זהו עיסוי כשמו כן הוא נוגע ברקמות העמוקות יותר של השרירים , המעסה בעזרת טכניקות מיוחדות יודע לגעת במקומות מסוימים בגופכם בצורה יותר חזקה ולהגיע וללחוץ על רקמות עמוקות יותר של השריר, המעסה ישתמש באצבעות, מרפקים ,מפרקים, וילחץ בצורה כזאת שבאמת תרגישו עיסוי חזק שישפיעה ימריץ את דם, ישחרר נקודות לחץ וכאב הנמצאים ברקמות העוטפות והיותר עמוקות של השריר.
אז לסיכום : רציתם עיסוי חזק שתרגישו שעשיתם עיסוי, יגע לכם בנקודות המדויקות לכם תבחרו בעיסוי זה.
עיסוי אבנים חמות:
עיסוי ומגע ושילוב בין חם לקר נשמע חלומי, אכן זה ככה רוצים לשלב מגע של אבנים נעימות ומגע יד אדם תבחרו בעיסוי אבנים חמות , זהו עיסוי מאוד פופולארי ומאוד מבוקש, אבני הבזלת החמות מחוממות לטמפרטורה של עד 50 מעלות ומניחים אותם על הגוף, וגם מעסים בעזרת , התחושה של חום האבנים, ומגע המעסה יוצר תחושה נעימה במיוחד . המעסה יניח את האבנים במקומות מיוחדים על הגוף וישתמש בתכונות הנפלאות של אבני הבזלת לסילוק אנרגיות שליליות ,להזרמת דם טובה יותר ,ולתחושה של שחרור נעימות והירגעות .
עיסוי תאילנדי:
עיסוי זה בשונה מעיסוי שוודי או רקמות עמוק הינו עיסוי ללא שמן ,ועם בגדים עליונים. רציתם עיסוי שמשלב לחיצות ,מתיחות של השרירים ...זה העיסוי בשבילכם ! מעסה מיומן ידע למתוח אותכם בצורה כזאת שלא תשכחו , ידע ללחוץ על נקודות שתרגישו באמת .יש לכם שרירים תפוסים? כאבי גב עיסוי זה יכול לעזור לכם להרגיש הקלה ושחרור מכל מכאוב. הרבה אנשים מספרים שהרגישו שרירים ונקודות בגוף שבכלל לא ידעו שקיימים, ואכן זהו עיסוי תאילנדי ישחרר אותכם ,ירפא וימתח את השרירים למקומות שאפילו לא ידעתם שקיימים תרגישו בעננים!
עיסוי איורוודה:
עיסוי מהמסורת ההודית העתיקה, עיסוי מהנה מרגיע ומשחרר , מזכיר קצת את העיסוי השוודי , בצורת עיסוי העדינה המלטפת והתנועות המעגליות, עיסוי זה מצטרפת אטרקציה נעימה במיוחד של ניסוך שמן שומשום חם על הגוף , התחושה מענגת במיוחד ומאוד מומלצת להרגשת כיף וריפוי.
לסיכום: רציתם עיסוי מרגיע משחרר ועדין, עם אטרקציה מפתיע ומענגת זהו בעיסוי בשבילכם
כל העיסויים ניתן להזמין מהמעסים המיומנים של חברת זמן מגע המתמחה במתן שירות עיסוי מקצועי עד הבית בפריסה ארצית www.zman-maga.com