מי לא אוהב פרחים? הם צבעוניים, עליזים ומגיעים בשלל עיצובים – זרי פרחים, סידורי פרחים או קישוטים לרכב. משלוחי פרחים בירושלים בכל אזור ירושלים הם השירות שאתם זקוקים לו על מנת להביא את הפרחים אל הבית או למקום האירוע. אז אם אתם רוצים להוסיך קצת צבע ושמחה לחייהם של מי שאתם אוהבים, דברו בשפת הפרחים.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

פרחים, פרחים, מה הם אומרים?

אז איך אתם בוחרים את זר הפרחים שלכם? יש המזמינים משלוחי פרחים בירושלים בכל אזור ירושלים לפי סוג הפרחים שהם אוהבים, אבל יש כאלה שמקפידים ממש "לבר" בשפת הפרחים. אז לטובת אלה שקצת פחות מכירים את השפה הזו, אספנו לכם כמה פרחים יפהפיים כרעיון לזר לצד המשמעות העמוקה שלהם.
הוורדים
משמעותם של הוורדים משתנה בהתאם לצבעם. כך, ורדים אדומים פירושם אהבה עזה או תשוקה, בעוד ורדים צהובים מסמלים נאמנות וידידות. הוורדים הוורודים מסמלים יופי. אם אתם רוצים ליצור כמה מסרים בזר אחד של ורדים, אפשר להזמין זר ורדים מגוון – דוגמת זר ורדים ורודים וצהובים.
פרחי טוליפ
פרחי טוליפ, הלוא הם הצבעונים, מסמלים לא סתם אהבה, אלא אהבה נצחית. כך שכאשר אתם שולחים זר יפהפה של פרחי טוליפ לאדם שאתם אוהבים, אתם אומרים לו עד כמה שאהבתכם הנצחית לא הולכת להיעלם.
חמניות
זרי חמניות הם מבין הזרים הנפוצים ביותר בקרב הישראלים. העליזות המתמדת שלהן מושכת רבים, אך חשוב לזכור שמבחינת שפת הפרחים, החמניות מסמלות שני מסרים. מצד אחד הן מסמלות כבוד, ומצד שני יהירות.
גרברות
פרחים צבעוניים אלה, שהופכים את הזר לעליז במיוחד, מסמלים תכונות חיוביות: טוהר, עליצות והערכה. מה גם שמדובר בפרחים שנחשבים כפרחים המקרבים את האדם לשמש ולטבע.
ציפורנים
בדומה לוורדים, צבע הציפורנים משפיע על משמעותם. כך, ציפורנים אדומים מסמלים אהבה והערכה, ציפורנים סגולים הפכפכנות ואילו ציפורנים ורודים מסמלים אהבה נצחית.

קיבלתם זר פרחים? כך תשמרו עליו

בין אם קיבלתם זר של פרחים יפהפיים ובין אם חמניות עליזות, תרצו לשמור על המתנה שלכם לטווח ארוך. תוכלו לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. דבר ראשון, לפני שאתם מכניסים את הפרחים לאגרטל, נקו אותו היטב. אגרטל מלוכלך ייגרום לייצור בלתי רצוי של בקטריות, יזהם את המים ויקצר את חיי הפרחים שלכם. דבר שני, אם אתם רואים שהפרחים ארוכים מדיי עבור האגרטל (מה שיכול לקרות בדרך כלל), כדאי לקצץ את הגבעולים. עשו זאת במספריים חדים מאוד, על מנת שלא לפגוע בגבעולים. ולבסוף, לא מומלץ להגזים עם כמות המים. די ברבע אגרטל. כמו כן, הקפידו להחליף את המים בכל יומיים-שלושה על מנת לאפשר לפרחים לצרוך מים נקיים. בדרך זו הם יאריכו את חייהם וימשיכו לשמח אתכם זמן רב.

משלוחי פרחים – למי מומלץ להזמין

בירושלים ישנם אירועים לא מעטים שעבורם יכול להתאים שירות משלוחי פרחים בירושלים. נתחיל עם זר לבן ועדין עבור הכלה ביום חתונתה. כמובן, ניתן להזמין סידורי פרחים יפהפיים גם לשולחנות האורחים. שנית, כדאי בהחלט להזמין פרחים לאירועים משמעותיים לא פחות כמו מסיבות בר מצווה ובת מצווה. כמובן, קיימים אירועים צנועים יותר דוגמת ימי הולדת המתקיימים בבית. כמו כן, לא תמיד צריך סיבה למסיבה כדי להזמין פרחים. ראינו שהפרחים מסמלים כל כך הרבה. גם אם אתם לא יודעים את שפת הפרחים, תוכלו תמיד להזמין פרחים יפהפיים לאנשים שאתם אוהבים לרגעים הקטנים של החיים – ציון יום נישואין, איחולי רפואה שלמה או בקשת סליחה. זרי פרחים צבעוניים תמיד ישמחו כל אחד, בכל מצב.