תקופות של חוסר וודאות ברמה עולמית מחזירות את המשקיעים לספסל, להערכות מחודשת ולניסיון לאתר אפיקי השקעה משתלמים יותר. כאשר ברחבי העולם שוק הדיור מתחיל להפוך להשקעה מסוכנת יותר (הן בתחום הדיור למגורים והן בתחום הדיור המסחרי), הריבית נמוכה מאד בבנקים והדולר צונח. כך משקיעים רבים חוזרים לניירות ערך. לא בכדי אנו רואים את מדד הדאו ג'ונס יציב למדי, גם שבועות ספורים לפני הבחירות בארה"ב.
חברת הכשרה לביטוח החליטה לאגד את חמשת בתי ההשקעות המובילים בישראל לפלטפורמת השקעה נוחה אחת ללקוחותיה, הפעילות מאפשרת לכל חוסך לנהל בעצמו את תיק ההשקעות שלו בחברה - הכירו את Best Invest.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

כיצד עובדת תוכנית החיסכון של בסט אינווסט?

Best invest היא תוכנית חדשה, המבוססת על ניסיון ארוך שנים של חברות ההשקעה הוותיקות והמוכרות בתחום השקעות שוק ההון בישראל. במסגרת התוכנית כל חוסך יכול לבחור את תמהיל ההשקעה המתאים לו ביותר, הכולל אפשרויות חיסכון והשקעות סולידיות או אפשרויות נוספות המעניקות תשואה גבוהה יותר, ומבוססות על השקעה במניות בשוק ההון באמצעות בתי ההשקעה המנוסים. כך, כל חוסך בעל סכום מינימלי של השקעה, יכול למנף את הידע של האנליסטים המוכרים ביותר מחברות כמו מיטב ד"ש, הכשרה ואחרות, ולבחור את הדרך שבה ירצה לנהל את כספו.
כאשר החוסך מעוניין לפדות את הכספים במלואם או את חלקם, הוא מבצע את הפדיון באמצעות האפליקציה ישירות לחשבון הבנק, ומקבל את הקרן והריבית נכון לנקודת הזמן שבה שחרר את הפיקדון. כמובן, שבישראל ישנו מס על רווחי הון ולכן סכום המס ינוכה מהרווחים.

שקיפות מלאה ונוחות צפייה בנתונים ההשקעה האישיים

התוכנית מציעה לא רק את אפיקי ההשקעה במגוון מסלולים מתקדמים, אלא גם אפשרות לעקוב בכל רגע אחר ביצועי ההון המושקע ולנהלו בפלטפורמה מתקדמת בשפה העברית. באפליקציית בסט אינווסט תוכלו לראות את ההשקעות במניות בהשקעות שקליות לטווח קצר ובאפיקים נוספים, תוך הפרדה של הסכומים המושקעים בכל אחד מבתי ההשקעה השונים. שינוי המסלול או תמהיל ההשקעה מתבצע במספר לחיצות כפתור.
בין השאר האפליקציה מציגה את יתרת הכספים בפוליסה, את ההפקדות החודשיות, תשואה שהצטברה בטווחי זמן של שנה או חודש וגם מידע מתחילת ההשקעה ופרטים נוספים. הגרפים נוחים לצפייה ומאפשרים לבצע השוואות בין תוכנית לתוכנית, והעברת כספים לאפיקים משתלמים יותר לאורך כל חיי ההשקעה. כל זאת דרך אפליקציה חדשנית בנייד שתוכלו לבדוק בכל מקום ובכל זמן.

איך מתחילים?

התוכנית החדשנית מאפשרת חיבור קל לאפליקציה, עם סיסמה ראשונית המופקת באמצעות הזנת תעודת זהות ותאריך הנפקת תעודת הזהות. לאחר מכן, ניתן לשנות את הסיסמה, ליצור משתמש במערכת ולהתחיל להשקיע. באמצעות האפליקציה, ניתן להפקיד כספים, להגיש בקשות שונות, לצפות במסמכים ולבחון את נתוני הפוליסה מכל מקום בעולם 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.

שינוי מסלול

שינויי המסלול פשוטים ביותר באפליקציה ומעניקים את כל האפשרויות של השקעה בצורה מקוונת, ממש כמו שיחת טלפון ליועץ ההשקעות האישי. למשל, תוכלו להעביר את ההשקעה בין אלטשולר שחם למיטב ד"ש, ילין לפידות ופסגות. ניתן לבחור להשקיע במסלול המוגדר כ"כללי פאסיבי", "שקלי לטווח קצר", אג"ח ממשלת ישראל, מניות ומסלולים נוספים. אם קראתם בערב את אתרי הכלכלה ומצאתם הזדמנות פז להשקעה, כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לאפליקציה ולהעביר באופן מידי את הכספים שלכם למסלול משתלם יותר. כל זאת ללא צורך לדבר עם נציג אנושי.

יתרונות ההתחברות ל- Best invest

• שקיפות מלאה בניהול ההון שלכם
• אפשרות להפקדה חודשית קבועה לחיסכון בהתאם ליכולת הכלכלית בכל תקופה
• מעבר קל ונוח בין מסלולים ובין 5 בתי השקעות מובילים בישראל ללא עלויות נוספות
• אפשרות לבנות תמהיל השקעות חכם ולפצל את ההשקעה בין מספר בתי השקעות
• פדיון קל ונוח של הכספים
• חסכון בעלויות דמי ניהול ועמלות
• אפשרות להשוות בין ביצועי המסלולים השונים בזמן אמת באמצעות גרפים נוחים
• ניהול קל מהטלפון הנייד
• אפשרות לביצוע הפקדה חד פעמית

עובדים רק עם בתי השקעות בעלי מוניטין

חברת הכשרה בנתה מוניטין לאורך תקופה ארוכה בתחום הביטוח והשקעות בשוק ההון. כיום, בזכות שיתוף הפעולה עם בתי ההשקעות בישראל נפתחת בפניכם אפשרות לניהול כל ההון האישי בממשק אחד, ללא אותיות קטנות, עמלות מיותרות או סיכון. המערכת החדשנית מעניקה לכל חוסך את האפשרות לפדות את כלל הכספים או את חלקם בכל עת, מבלי לשלם קנס על שבירת תוכנית חיסכון. ניתן, באותה מידה, גם לבצע הפקדות חד פעמיות ולהגדיל את סכום החיסכון לפי בחירתכם.
כעת, זהו הזמן הטוב ביותר לדאוג לעתידכם הכלכלי באמצעות ממשק חדשני וקל לתפעול, ולבחור את אפשרויות ההשקעה שיסייעו לכם להיערך לעתיד או להגדיל את החיסכון הפנסיוני שלכם, תוך שליטה מלאה באפיקי ההשקעה ובחירת החברות עמן תרצו לעבוד.
לפרטים נוספים פנו לסוכן הביטוח
*** אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ או המלצה או חוות דעת מכל סוג שהוא לרכישה או הצטרפות למוצר והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי הניתן בכפוף להוראות הדין. אין באמור משום התחייבות להשגת תשואות כלשהן.