לאור זאת, החלטנו בדיוטי למון לארוז עבורכם כמה עצות מועילות שימנעו מכם לקנות בושם שאינו מתאים לכם או לאדם שברצונכם לפנק. קראו וישמו בקנייה הבאה שלכם.
טיפ מספר 1 - בדקו תמיד את הבושם על הגוף
רכישת בושם חדש היא אינה דבר פשוט, לא רק בשל מגוון הבשמים הרחב שיכול לבלבל, אלא גם בשל העובדה שלא כל בושם שמריח נהדר על אדם אחר, אכן יריח אותו דבר עליכם. הסיבה לכך היא ביולוגית וטמונה בעובדה שכל סוג עור מגיב שונה לאותו הבושם. על כן הטיפ הראשון והחשוב ביותר שאנו יכולים לתת לכם - תמיד בדקו את הבושם שברצונכם לרכוש על הגוף, וודאו כי הניחוח הוא בדיוק כמו שאתם אוהבים ומכירים ורק לאחר מכן תרכשו. אל תוותרו על העניין גם אם אתם מאלה שאוהבים לרכוש באינטרנט - בצעו בדיקה פיזית בחנות ואת הרכישה עצמה תבצעו מהבית במחירים אטרקטיביים יותר. רוכשים את הבושם לאדם אחר? תמיד דאגו גם לפתק החלפה ליתר ביטחון, כי אין לדעת איזה ניחוח הבושם שתרכשו יפיץ במקרה שלו.
1 צפייה בגלריה
קניית בושם חדש
קניית בושם חדש
קניית בושם חדש
(צילום: freepik)
טיפ מספר 2 - הכירו את כל סוגי הבשמים הקיימים
אל תיבהלו! לא התכוונו שעליכם להכיר את כל אלפי המותגים הקיימים בתחום הבשמים, אלא רק את שלוש הקבוצות העיקריות שמחלקות את כל הבשמים בעולם באשר הם. ההבדל ביניהם - אחוז התרכובת הארומטית. ככל שאחוז זה גבוה יותר, כך הניחוח של הבושם חזק יותר ונשאר לאורך זמן. הקבוצה האיכותית והיקרה ביותר היא PERFUME EXTRACT, הנהנית מעד 40% ריכוזיות של תרכובת. דרג הביניים הוא EAU DE PARFUME ומכיל 10-20 אחוזים ואילו EAU DE TOIELET מכיל אחוזים בודדים בלבד והינו הזול ביותר והמתנדף במהירות הרבה יותר.
טיפ מספר 3 - בחרו בושם לכל עונה
זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל כשרוצים לרכוש בושם חדש חייבים להתחשב גם במזג האוויר הצפוי בזמן הקרוב. זאת לאור העובדה שטמפרטורה קרה נוטה להבריח את ניחוח הבושם בפרק זמן קצר יחסית, ולהיפך. על כן, אם אתם קונים בושם בפאתי האביב והקיץ, בחרו סוג בעל אחוז ריכוזיות נמוך יותר מאשר אם אתם רוכשים אותו אי שם בנובמבר-דצמבר (ר' טיפ מספר 2). זאת ועוד, בקיץ מוטב לרכוש בושם עם אחוזי אלכוהול נמוכים וזאת בשל העובדה שלאלכוהול נטייה לחמם את גופינו, ובקיץ הישראלי אתם ממש לא זקוקים לחימום נוסף.
דיוטי למון - בזמן וגם בכסף: חיסכון הוא שם המשחק!
כעת, כשהפכתם למומחים שיודעים בדיוק כיצד לבחור את הבושם הנכון, הגיע הזמן שתכירו את חברת "דיוטי למון", אשר מפעילה אתר לרכישת בשמים לגברים ולנשים שמשנה את כללי המשחק. באתר החברה תוכלו למצוא בשמים של מותגי בשמים מובילים כמו קלואה, נרסיסו, גוצ'י, כריסטיאן דיור, שנאל ונוספים ולרכוש אותם בלחיצת כפתור פשוטה, כולל שירות לקוחות בוואטסאפ. ובכלל - קנייה אונליין באתרים כמו דיוטי למון חוסכת לכם כסף רב. המחירים נוחים והרבה יותר אטרקטיביים מאשר בקניונים וחנויות הפארם. מוזמנים לגלוש באתר ולגלות זאת בעצמכם. רכישה נעימה!