בחירת דק מושלם לגינה שלכם היא בחירה שיכולה לשדרג את החצר כולה. זהו אלמנט עיצובי יפהפה ופתרון נפלא שיאפשר לכם להציב בנחת פינת זולה, מערכת ישיבה ואפילו פתרון אחסון נוח או עמדת ברביקיו. הטיפים שלפניכם יעזרו לכם לקבל החלטות טובות יותר, כדי שתיהנו מהדק הסינטטי שלכם לאורך זמן.

1 צפייה בגלריה
דק לגינה
דק לגינה
דק לגינה
(יח"צ)

חסרונות דק מעץ טבעי

הדק הסינטטי הומצא לראשונה בשנות התשעים על ידי חברת TREX האמריקאית, כפתרון לבעיות רבות שקיימות בדק עץ.
חשוב לזכור כי לדק מעץ טבעי יש חסרונות רבים כגון:
• דק עץ דורש תחזוקה תקופתית.
• אריחי דק עץ נוטים להתנפח, להתעוות ולהיסדק.
• דק מעץ טבעי גם עלול לסבול ממזיקים שניזונים מעץ כגון טרמיטים.
• אפילו עם תחזוקה מצוינת בסופו של דבר דק עץ יעבור תהליך של ריקבון ובלאי. בין אם מדובר בדק איפאה, דק במבוק, או דק אורן.
• דקים מעץ טבעי אינם מחזיקים מעמד גם אם עושים להם חידוש דק בכל שנה. לאחר כמה שנים מגיעים לשלב שבו מוכרחים לפרק אותם מחוסר ברירה, פשוט כי הם אינם בטיחותיים יותר מאחר והעץ הטבעי מוציא שבבי עץ שיכולים להוות סכנה בטיחותית, ובדרך כלל גם נראים זוועה.

היתרונות של הדק הסינטטי

דק טרקס, מיוצר מחומרים ממוחזרים הכוללים פלסטיק, עץ ונסורת וכך לא רק שמצמצמים את הפגיעה ביערות, גם עושים שימוש חוזר בפסולת ושאריות. נכון, לדק סינטטי יש חסרונות. מחירו גבוה ויש הטוענים שאי אפשר להתחרות במראה המיוחד והיוקרתי של עץ טבעי.
• אולם, הדק הסינטטי של חברת טרקס מחזיק מעמד למשך שנים רבות.
• הוא עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר.
• הדר הסינטטי אינו סופג כתמים ולכלוכים ובנוסף, אין צורך בתחזוקה מיוחדת כדי לשמר את מראהו.
• כמו כן, בשל גמישות החומר, ניתן לכופף את לוחות הדקים ולעצב אותם כמו דק לגינה, לחצר, דקים לבריכה, ודקים למרפסת בכל צורה שתרצו.
• שיקול נוסף שכדאי לקחת בחשבון בבחירת סוג דק סינטטי, זה האם אתם מעוניינים לשלם תמורת התקנה או לעשות זאת בכוחות עצמכם. בדקים מסוימים לא תהיה לכם אפשרות בחירה ותהיו חייבים להזמין מתקין מקצועי, כמו בדק איפאה.

מחיר דק סינטטי

אמנם הזכרנו קודם את נושא העלויות, אבל הוא ראוי לסעיף נפרד ולתשומת לב רבה יותר. אם כן, נכון שדק סינטטי יקר מדק עץ ולכך יש סיבות רבות - דק סינטטי של חברת TREX הוא דק סינטטי איכותי, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת. טרקס אמנם מדמה עץ יותר מכל סוג אחר של דק סינטטי הקיים בשוק, אך אינו מצריך תחזוקה מיוחדת והוא נחשב לעמיד בפני שינויי מזג האוויר. אחד היתרונות המרכזיים של דק סינטטי טרקס נעוץ לא רק ברמת העמידות הגבוהה שלו, אלא בגמישות החומר. ניתן לכופף את כל סוגי הדקים הסינטטיים של חברת TREX וליצור מהם עיצובים שונים ולהתאים את הדק לכל בריכה, חצר או גינה. אם כן, לפני שאתם פונים לאנשי המקצוע לבחירת דק לגינה ולהתקנתו, הגדירו את התקציב שעומד לרשותכם. שימו לב שהתקציב הזה אמור לכסות את כל ההוצאות הנלוות, לרבות הכנת התשתית, ההתקנה והעיצוב. כל אלה תלויים גם בגודל השטח שעומד לרשותכם, כמובן, שכן שטח פנים רחב יותר דורש עבודה יסודית וכמות גדולה יותר של דקים סינטטיים.
מעוניינים בדק לגינה, דק לבריכה או דק למרפסת, הגעתם למקום הנכון. חברת TREX, דקים סינטטיים, חיפוי קיר מדק סינטטי, התקנת דק ומעקות, מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 077-9973060 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.